// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

جزئیات سرویس آنلاین نینتندو سوییچ منتشر شد

نینتندو قیمت و جزئیات سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را اعلام کرد؛ این سرویس ماه سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

یکی از مواردی که کاربران نینتندو سوییچ منتظرش هستند، سرویس آنلاینی است که کمپانی نینتندو آن را به کاربران خود وعده داده بود. سرویسی که در جریان آن باید هزینه ماهیانه یا سالیانه‌اش را پرداخت کنید تا بتوانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید یا بازی‌های رایگانی را که برای‌تان در نظر گرفته شده است دانلود و تجربه کنید. متاسفانه این سرویس تاخیر خورد تا اینکه اعلام شد احتمالا سرویس آنلاین نینتندو در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود و از آن پس خبر دیگری در مورد این موضوع منتشر نشد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتنندو جزئیات دقیق‌تر و تاریخ انتشار سرویس آنلاین نینتندو را منتشر کرد. سرویس آنلاین نینتندو از ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و اشخاصی که اشتراک این سرویس را خریداری می‌کنند، می‌توانند از سرویس ابری برای ذخیره فایل‌های بازی خود استفاده کنند و همچنین برای آنلاین بازی کردن با دوستان‌تان یا سایر بازیکنان، نیاز به خرید اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ دارید که قیمت آن به شرح زیر است:

  • ۳.۹۹ دلار برای یک ماه
  • ۷.۹۹ دلار برای سه ماه
  • ۱۹.۹۹ دلار برای یک سال

در کنار این سه گزینه، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خانوادگی از سوییچ استفاده می‌کنید و چند پروفایل دارید، می‌توانید از پیشنهاد ویژه نینتندو استفاده کنید. کمپانی نینتندو اعلام کرده که کاربران جدا از سه گزینه ذکر شده برای خرید اشتراک آنلاین می‌توانند با پرداخت ۳۴.۹۹ دلار، سرویس خانواده را خریداری کنند که به شما اجازه می‌دهد هشت حساب کاربری گروه خانوادگی خود را به نحوی شخصی سازی کنید که هرکدام از این حساب‌ها، دارای اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ باشند.

سرویس ابری مهم‌ترین ویژگی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ است که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

از طرفی اعلام شده است که روی نینتندو سوییچ مهم نیست از چند حساب کاربری استفاده می‌کنید، اگر می‌خواهید هر حساب کاربری از مزیت‌های سرویس آنلاین استفاده کند، باید اشتراک آنلاین را برای هر حساب به صورت جداگانه خریداری کنید. در ادامه مشخص شد که با عرضه سرویس آنلاین نینتندو، شاهد سرویس بازی‌های NES Classic هم هستیم که مشخص نشده بازی‌های این لیست به‌رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای جدا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا نه. همچنین این بازی‌ها دارای سیستم Online Play هستند که به شما اجازه می‌دهند بازی‌های تک‌نفره را نیز با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. برای مثال بازی The Legend of Zelda را به‌ دو صورت می‌توانید با سایرین بازی کنید؛ یا از قابلیت اسپلیت اسکرین استفاده کنید یا اینکه به صورت آنلاین با شخص دیگری این بازی را تجربه کنید.

برای ابتدای کار ۲۰ بازی NES Classic برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است که در زیر می‌توانید برخی از آن‌ها را مشاهده کنید.

  • بازی Soccer
  • بازی Tennis
  • بازی Donkey Kong
  • بازی Mario Bros
  • بازی Super Mario Bros
  • بازی Balloon Fight
  • بازی Ice Climber
  • بازی Dr. Mario
  • بازی The Legend of Zelda
  • بازی Super Mario Bros. 3

درکنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان به سیستم ابری برای ذخیره فایل‌های داخل بازی نیز اشاره کرد که یکی از موارد مهمی است که به نینتندو سوییچ اضافه می‌شود. همچنین کاربران عضو اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانند از تخفیف‌های انحصاری این سرویس برای بازی‌های مختلف استفاده کنند.

متاسفانه هنوز نینتندو راه جداگانه‌ای برای دعوت هم‌تیمی‌ها به پارتی و بازی آنلاین ارائه نداده است و حتی با وجود بازی‌های NES Classic برای استفاده از پارتی و صحبت کردن، باید از برنامه موبایل مخصوص نینتندو سوییچ استفاده کنید و نینتندو با روش‌های خاص خود کاربران را به استفاده از این برنامه دعوت می‌کند. همچنین پس از فعل شدن سرویس آنلاین Nintendo Switch، کاربرانی که عضو اشتراک آنلاین این کنسول نیستند، نمی‌توانند از برنامه موبایل نینتندو سوییچ استفاده کنند.

درآخر نیز کمپانی نینتندو اعلام کرد درآینده و قبل از ماه سپتامبر، اطلاعات بیشتری را از سرویس ابری نینتندو سوییچ منتشر می‌کند. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده