// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Quake Champions در آینده میزبان بات می‌شود

استودیو اید سافتور اعلام کرده که بات‌ها در آینده به نسخه دسترسی زودهنگام بازی Quake Champions اضافه می‌شوند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، دو نفر از اعضای استودیو اید سافتور (id Software)، سازنده بازی Quake Champions، اعلام کرده‌اند که به‌زودی بات‌ها به این بازی اضافه خواهند شد. با اضافه شدن بات‌ها به بازی Quake Champions، کاربران می‌توانند از آن‌ها در بخش تمرینی بازی استفاده کنند و قبل از ورود به مبارزات اصلی، با حال و هوای مبارزات بازی آشنا شوند. همچنین زمانی که قصد تجربه بازی با یک قهرمان جدید را دارید، می‌توانید با قهرمان خود به بخش تمرینی بازی بروید و با بات‌ها مبارزه کنید تا با مهارت‌ها و قابلیت‌ها و شیوه بازی کردن قهرمان مورد نظر آشنا شوید. همچنین اعلام شده است زمانی که وارد مسابقه‌های اصلی می‌شوید، بات‌ها می‌توانند اسلات‌های (Slot) خالی هر تیم را پر کنند.

طبق گفته جان دین، کارگردان فنی Quake Champions، تمامی بات‌های بازی قابلیت تقلید کردن را دارند. به‌عبارتی آن‌ها تمامی حرکات فریب‌آمیز و سایر حرکات شما را شناسایی خواهند کرد تا از آن‌ها در موقعیت مناسب استفاده کنند. از این‌رو هرچه مهارت شما در بازی کردن بالاتر باشد، مقابله با بات‌ها نیز چالش برانگیزتر از گذشته می‌شود. همچنین اعلام شده است که می‌توانید درجه سختی بات‌های بازی را نیز تنظیم کنید و نکته جالب توجه این بخش این است که مهم نیست درجه سختی بات‌ها را چگونه تنظیم می‌کنید؛ آن‌ها از سلاح‌های قدرتمند استفاده نخواهند کرد.

در ادامه جان دین به این مورد اشاره کرده است که بات‌های بازی Quake Champions در دو فاز متفاوت عرضه می‌شوند. اولین فاز به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و در جریان آن، بات‌ها می‌توانند در نقش تمامی قهرمان‌های لیست قهرمان‌ها قرار بگیرند و تمامی سلاح‌های بازی را در دست بگیرند، اما بات‌ها نمی‌توانند از مهارت‌های قهرمان‌ها استفاده کنند. همچنین بات‌ها در بعضی از حالت‌های بازی نظیر Team Deathmatch و Deathmatch حضور نخواهند داشت. این گفته در حالی است که در فاز دوم در دسترس قرار گرفتن بات‌های Quake Champions، آن‌ها می‌توانند از مهارت‌ها و قابلیت‌های قهرمان‌ها استفاده کنند و در حالت‌های بیشتری شاهد حضور بات‌ها خواهیم بود.

با تمام این تفاسیر مشخص نشده است که بات‌ها دقیقا چه زمانی به بازی Quake Champions اضافه خواهند شد و در انتها شخصی پرسید که آیا بازی از حالت آفلاین پشتیبانی می‌کند یا نه که جان دین اعلام کرد موارد زیادی برای بازی Quake Champions در نظر گرفته شده‌اند که در آینده به بازی اضافه خواهند شد. یکی از این ویژگی‌های جدید، سیستم Gore است که چندی پیش توسط حساب کاربری توییتر Quake معرفی شد و این سیستم نیز به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. بازی Quake Champions هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران کامپیوتر عرضه شده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸، به صورت رسمی عرضه می‌شود.

در کنار تمامی این موارد می‌توان به خبر جزئیات نمایشگاه QuakeCon 2018 نیز اشاره کرد که در جریان آن بازیکنان سرشناس بازی Quake Champions دور هم جمع خواهند شد تا برای جایزه ۲۰۰ هزار دلاری با یکدیگر رقابت کنند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Quake Champions چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده