نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ شروع بتا عمومی بازی BlazBlue Cross Tag Battle مشخص شد

استودیو Arc System Works، سازنده‌ی بازی BlazBlue Cross Tag Battle، تاریخ شروع بتای این بازی برای کاربران آمریکای شمال را اعلام و محتوای آن را مشخص کرد.

بتای عمومی بازی BlazBlue Cross Tag Battle در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت)، در دسترس کسانی که آن را از PlayStation Store خریداری کرده‌اند قرار خواهد گرفت و در تاریخ ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) برای عموم کاربران (از جمله کسانی که بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند) باز خواهد شد و در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) به پایان خواهد رسید. لازم به ذکر است که هر ۲۰ کاراکتر قابل بازی در نسخه‌ی اصلی بازی، در این رویداد قابل بازی خواهند بود.

حالت‌های Casual Lobby و Tactics (محدود به آموزش و تمرین) و VS mode در بتای مذکور، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کسانی که بازی را از PlayStation Store پیش‌خرید کرده‌اند، می‌تواند در بخش VS mode با دیگر بازیکنان مبارزه کنند. بدیهی است کسانی که بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند باید در بخش VS mode، با هوش مصنوعی بازی دست و پنجه نرم کنند.

بعد از پایان بتای بازی در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت)، یک دموی قابل بازی از این اثر منتشر خواهد شد. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، در نسخه‌ی دمو تقریبا همان چیزهایی را دریافت خواهند کرد که در بتای بازی دریافت کرده بودند اما بخش چندنفره‌ی بازی برای‌شان به صورت Local (غیراینترنتی) کار خواهد کرد و بخش Casual Lobby نیز در دسترس‌شان نخواهد بود. برای کسانی که بازی را پیش‌خرید نکرده‌اند، چهار کاراکترِ قابل بازی در نظر گرفته شده و بخش VS mode نیز به مبارزه با CPU محدود خواهد شد.

بازی BlazBlue Cross Tag Battle در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) در ژاپن، ۵ جوآن (۱۵ خرداد) در آمریکای شمالی و نسخه‌ی اروپایی آن در تاریخی نامشخص در تاسبتان منتشر خواهد شد. کنسول‌های PS4، PC و Nintendo Switch پلتفرم‌های مقصد این بازی هستند.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند بازی را برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ پیش‌خرید کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده