// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

تریلرهای رویداد Operation Swarm بازی Call Of Duty: Black Ops III منتشر شد

به تازگی Treyarch به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی Call Of Duty: Black Ops III چند تریلر با محوریت رویداد Operation Swarm منتشر کرده است.

اگر از آن دسته افرادی باشید که اخبار مرتبط با بازی Call Of Duty: Black Ops III را دنبال می‌کنند، حتما اطلاع دارید که رویداد جدید این بازی با نام Operation Swarm به زودی به بازی افزوده خواهد شد. حال که به این رویداد نزدیک می‌شویم، Treyarch به عنوان توسعه‌دهنده‌ی این نسخه از بازی تریلر‌های جدیدی در رابطه با این رویداد منتشر کرده است تا نظر افرادی را که برای پیوستن به آن دو دل بوده‌اند عوض کند.

در چهار تریلر منتشر شده در این رابطه به مواردی همچون اسلحه‌ی جدید، ماد Prop Hunt، اسلحه‌‌ی RPK و دیگر سلاح‌های جدید اشاره شده است. برای مشاهده‌ی این چهار تریلر می‌توانید به توییتر رسمی این بازی مراجعه فرمایید.

گذشته از این رویداد جدید، چند ماه قبل اعلام شد که نقشه‌های بخش زامبی این بازی از این پس قابلیت این را خواهند داشت که به صورت جداگانه و بدون نیاز به تهیه DLCها خریداری شوند. قیمت هرکدام از آن‌ها فعلا ۷.۹۹ دلار اعلام شده است.

بازی Call Of Duty: Black Ops 3 در سال ۲۰۱۵ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و همچنین پی سی منتشر شد. در انتهای مطلب دو تریلر از چهار تریلر معرفی‌شده را می‌توانید مشاهده فرمایید.

لینک دانلود از آپارات

لینک دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده