نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

سازندگان بازی Mulaka با انتشار تریلری از هواداران خود تشکر کردند

به‌تازگی استودیوی Mulaka با انتشار تریلری زیبا و تاثیرگذار از همه‌ی کسانی که این بازی را مورد حمایت یا تحسین خود قرار داده‌اند تشکر و قدردانی کرده است.

Mulaka بازی‌ای در ژانر اکشن-ماجراجویی است که بر خلاف بسیاری از بازی‌های دیگر که معمولا برای محتوای داستانی خود به سراغ فرهنگ‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب می‌روند، تلاش کرد که با نیم‌نگاهی به فرهنگ تقریبا فراموش‌شده‌ی تاراهومارا (متعلق به مردمان مکزیک) این تمدن غنی را بار دیگر برای مردمان جهان زنده کند و به تصویر بکشد. این بازی که روند عرضه‌ی آن از تاریخ ۸ تا ۱۱ اسفند به طول انجامید، توانست نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کند و از این نظر که درون‌مایه‌ی داستانی آن از میان فرهنگ‌های کمتر شناخته‌شده انتخاب شده است توانست به‌شدت مورد تحسین و تقدیر قرار بگیرد.

اکنون استودیوی Lienzo که مسئولیت توسعه‌ی این بازی را بر عهده داشته است برای تشکر از همه‌ی کسانی که با حمایت‌های خود نقش بزرگی در موفقیت جهانی این بازی ایفا کرده‌اند تریلری زیبا را منتشر کرده است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید. این تریلر ترکیبی از تشکر‌های صمیمانه‌ی سازندگان، بخش‌هایی از گیم‌پلی زیبای بازی، موسیقی تاثیر‌گذار این اثر و همچنین قسمت‌هایی از نقد‌های سایت‌های بزرگ در ستایش این بازی است.

در ابتدای تریلر نیز پیامی به این شرح از طرف سازندگان نمایش داده می‌شود:

خطاب به همه‌ی هواداران وفادارمان

در این مسیر دشوار و چالش‌برانگیز، این همواره شما بودید که (با حمایت‌های خود) باعث حرکت استوار ما در این مسیر شدید.

عمیق‌ترین و خالصانه‌ترین قدردانی‌‌ خود را به همه‌ی کسانی که در این ماجراجویی شگفت‌انگیز ما را همراهی کردند تقدیم می‌کنیم.

از طرف همه‌ی ما در Lienzo

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات

بازی Mulaka در تاریخ ۲۷ فوریه (برابر با ۸ اسفند) برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد و بعد‌تر در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ اسفند به ترتیب در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان نیز قرار گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده