نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی Trailblazers مشخص شد

استودیو Supergonk تاریخ انتشار بازی مسابقه‌ای Trailblazers را برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر اعلام کرد.

اگر به دنبال تجربه بازی Trailblazers بودید و می‌خواستید بدانید که این بازی چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد، امروز روز شانس شما است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو سوپرگانک و کمپانی رایزینگ استار گیمز اعلام کردند که بازی Trailblazers در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه (۸ می) برای پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر و یک روز بعد در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه (۹ می) برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Trailblazers یک اثر سرعتی مسابقه‌ای با الهام از سبک علمی تخیلی است. همچنین این بازی شامل حالت‌های مختلفی نظیر تک‌نفره، چندنفره آنلاین و چندنفره با قابلیت Split-Screen است.

استودیو Supergonk چند هفته قبل تریلر جدیدی را از بازی Trailblazers منتشر ساخت که گیم‌پلی این بازی را به تصویر کشید. بازی Trailblazers در کنار سایر نسخه‌ها برای کنسول نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد، اما تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست و تنها می‌دانیم که این نسخه در ماه ژوئن (خرداد-تیر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی Trailblazers را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده