نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

اطلاعات جدیدی از بسته Battle for Azeroth بازی World Of Warcraft منتشر شد

سه نژاد و دو سیاه‌چال جدید از جمله مواردی خواهند بود که بسته الحاقی Battle for Azeroth به بازی World of Warcraft اضافه خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بلیزارد، سازنده‌ی بازی World of Warcraft، یک سری اسکرین‌شات و اطلاعاتی جدید از Battle for Azeroth، جدیدترین DLC این بازی، منتشر کرده است. گیمرها با دانستن این جزئیات و دیدن این تصاویر، با کلیت بازی آشنا خواهند شد.

زُلدازار (Zuldazar)، پایخت زاندالار، خانه‌ی ترول‌های زاندالاری و محل زندگی شاه راستاکان است. اگر شما عضو گروه Hordeها باشید، بازی را در این سرزمین آغاز خواهید کرد؛ جایی که برای کسبِ اعتماد پادشاه و کمک در نبرد علیه Alliance تلاش خواهید کرد.

دنبال کردن جاده‌ی طلایی (Golden Road) از شهر به سوی کوهستان غربی شما را به آتال‌دازار (Atal’Dazar) می‌رساند؛ جایی که هرم‌های بزرگش، آرامگاه پادشاهان پیشین زاندالاری را تشکیل می‌دهد. این منطقه دو سیاهچال جدید را به بازی اضافه خواهد کرد که یکی از آنها خارجی است و آتال‌دازار نام دارد و دیگری که داخلی است، King's Rest نامیده می‌شود.

همچنین مشخص شد که ترول‌های زاندالاری، که با نام «نژادهای متحد» شناخته می‌شوند، جزو کاراکترهای جدیدی هستند که از طریق این بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه خواهند شد. دورف‌های Dark Iron و اورک‌های Mag’har هم دیگر کاراکترهای جدید و قابل بازیِ Battle for Azeroth خواهند بود. این محتوای دانلودی در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد)، در دسترس کاربران پی سی قرار خواهد گرفت.

در این گالری تصاویر منتشر شده از این DLC را تماشا می‌کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده