نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بتای بخش‌ چند‌نفره بازی Stardew Valley منتشر شد

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی Stardew Valley به‌تازگی نسخه‌ی 1.3 بتای این بازی را در دسترس هواداران قرار داده است؛ آپدیتی که باعث اضافه شدن بخش چند‌ نفره به این بازی خواهد شد.

انتشار بازی Stardew Valley در سال ۲۰۱۶ باعث شد تا بسیاری از هواداران بازی‌های شبیه‌سازی کشاورزی بتوانند تجربه‌ای شیرین و جذاب از این سبک بازی را به دست بیاورند و حال بعد از حدود دو سال انتظار، این بازیکنان می‌توانند لذت ساخت مزرعه‌ی رویایی‌شان را با دوستان خود شریک شوند.

به‌تازگی و طی پستی در وبلاگ رسمی این بازی، تیم توسعه‌دهنده‌ی Stardew Valley اعلام کرده‌ است که نسخه‌ی ۱.۳ بتای این بازی هم‌اکنون برای کامپیوتر منتشر شده است و بازیکنان می‌توانند از طریق این آپدیت، بعد از مدت‌ها به بخش چندنفره‌ی این بازی دسترسی داشته باشند. هم‌اکنون نسخه‌ی ۱.۳ بتا از طریق استیم برای هواداران قابل دریافت است و کاربران GOG نیز طی روزهای آینده به این آپدیت دسترسی پیدا خواهند کرد.

از آنجا که بخش چند‌نفره‌ی این بازی همچنان مرحله‌ی بتای خود را می‌گذراند نصب و دسترسی به آن به انجام چند قدم بستگی دارد؛ به این شکل که بازیکنان باید در استیم با کلیک-راست روی بخش Library اکانت خود به تب Betas وارد شوند. بعد از انجام این کار با تایپ کردن پسورد «jumpingjunimos» در محل مورد نظر و کلیک روی گزینه‌ی Check Code اجازه‌ی دسترسی به بخش چند‌نفره‌ی بازی برای بازیکنان مهیا خواهد شد. البته همانطور که پیش‌تر گفتیم این بخش هنوز در حالت بتا و آزمایشی خود قرار دارد و هرگونه‌ باگ و مشکل احتمالی در این مرحله امری عادی محسوب می‌شود.

پس از دسترسی و ورود به بخش چندنفره، بازیکنان می‌توانند با دعوت از دوستان خود تا سقف چهار نفر، به ساخت مزرعه، کشت و کار و جمع‌آوری منابع تازه بپردازند.

این بازی هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی سی، مک و لینوکس قابل دسترس است و صاحبان PS Vita نیز در آینده‌ی نزدیک می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده