نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

حقوق سری Call of Juarez در اختیار Techland قرار گرفت

Techland تمام حقوق سری Call of Juarez را در اختیار گرفته و از این به بعد ناشر بازی‌های خود خواهد بود.

تا امروز چهار نسخه از سری Call of Juarez ساخته شده که همگی توسط یوبی سافت منتشر شده‌اند. ولی به نظر می‌رسد یوبیسافت طی سال‌های اخیر این سری را نادیده گرفته و اثری از نسخه جدیدی از آن ندیده‌ایم. موضوعی که مدتی قبل حتی منجر به حذف دو نسخه از Call of Juarez از فروشگاه‌های دیجیتالی شد.

اکنون شرکت تکلند، سازنده این آثار وسترن خبر خوشی برای طرفداران خود دارد و از این به بعد تمام حقوق سری از جمله حق انتشار آن به تک‌لند می‌رسد. شرکتی که تا مدتی قبل تنها نقش سازنده بازی‌ها را ایفا می‌کرد، ولی از سال ۲۰۱۷ تحت عنوان Techland Publishing و با انتشار بازی Torment: Tides of Numenera به جمع ناشران صنعت بازی پیوست و بعد از آن هم بازی Pure Farming 2018 را منتشر کرد. بعد از اعلام این خبر، بازی Call of Juarez: Gunslinger بار دیگر به فروشگاه‌های دیجیتال بازگشته و حتی نسخه استیم آن با تخفیف ۳۳٪ همراه شده است.

آدام لیسن، مدیر ارشد تدارکات تک‌لند پابلیشینگ توضیحاتی در این مورد داده است:

سری Call of Juarez در این سال‌ها با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده و طرفداران زیادی دارد. به عنوان تک‌لند پابلیشینگ مفتخر هستیم که حق نشر بازی را برعهده می‌گیریم و از یوبیسافت هم بابت کار فوق‌العاده‌ای که در انتشار بازی‌های این سری داشته، سپاسگزاریم. از این به بعد زحمات یوبیسافت را در راه انتشار بازی ادامه خواهیم داد و با عشق و علاقه و حس وظیفه‌شناسی از طرفداران بازی پشتیبانی خواهیم کرد.

تک‌لند به زودی در مورد زمان عرضه سایر نسخه‌های Call of Juarez در فروشگاه‌های دیجیتالی هم صحبت خواهد کرد و تا آن موقع می‌توانید از نسخه Gunslinger روی پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و کامپیوتر لذت ببرید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده