نویسنده: علی ولی خانی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

شروع نه چندان خوب نینتندو لبو در ژاپن

در حالی که نینتندو توانست خود را بین برترین‌های شرکت Media Create جای دهد، اما در گزارش این شرکت آمد که تنها ۳۰ درصد از کیت‌های لبوی ارسالی‌اش به فروش رسیده‌اند.

بعد از رونمایی از ۲۰ کالای برتر در روز چهارشنبه، اکنون شرکت Media Create (مدیا کریت) تحلیل هفتگی‌اش را ارائه داد که شامل خبرهای جالبی درباره‌ی Nintendo Labo (نینتندو لبو) بود.

کیت‌های این مجموعه‌ی آموزشی با کسب مقام اول و سوم، پیشرفت نسبتا خوبی در بازارهای فروش داشته‌اند؛ ۹۰ هزار و ۴۱۰ عدد از دسته‌ی کیت‌های متفرقه و ۲۸ هزار و ۶۲۹ عدد از دسته‌ی کیت‌های ربات‌وار فروش رفته است.

با این حال پاره‌ای دیگر از اطلاعات لازم است تا تصویر ما را از این استقبال کامل کند و این خبر امروز توسط شرکت مدیا کریت ارائه شد: تنها ۳۰ درصد از هر دو کیت نینتندو لبو در ارسال اولیه به ژاپن فروش رفت که درواقع برای اولین عرضه، مقدار خیلی کمی است. به نظر می‌رسد که نینتندو یا انتظار داشت که بیشتر فروش کند یا تعداد زیادی از کیت‌ها را ارسال کرده است تا در هفته‌های بعد، نیاز مجددی به این کار نباشد.

از طرفی با عرضه‌ی لبو، میزان فروش نینتندو سوییچ هفته به هفته کاهش یافته است، اما شرکت مدیا کریت تاکید دارد که این دو مسئله ربطی به یکدیگر ندارند.

نینتندو همچنین پیشبینی می‌کند که به علت ارزش آموزشی کیت‌های نینتندو لبو، فروش آن‌ها در هفته‌ی طلایی (مجموعه‌ای از تعطیلات جداگانه، از ۲۹ آوریل تا ۵ ژانویه) و تعطیلات تابستان، بیشتر خواهد شد.

ما کنجکاویم ببینیم که آیا نینتندو لبو، زمانی که مدرسه‌ها تعطیل می‌شوند، سود کافی خواهد داشت یا نه. اما تا به امروز، شرایط‌ همانگونه است که می‌بینیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده