// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Three Fourths Home: Extended Edition این ماه برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

بازی Three Fourths Home: Extended Edition در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید. با زومجی همراه باشید.

استودیوی Digerati Digital و کمپانی Bracket به عنوان سازنده و ناشر بازی Three Fourths Home: Extended Edition اعلام کردند که این بازی در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ ماه (۱۰ می) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی در سال ۲۰۱۴ در پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4،‌ پلی‌استیشن ویتا و ایکس باکس وان عرضه شده بود و حالا برای اولین بار نسخه گسترش یافته آن برای کنسول نینتندو سوییچ ارائه می‌شود.

داستان این بازی در مورد روابط خانوادگی است و وقایع آن در ایالت نبراسکا رخ می‌دهد. پروتاگونیست بازی دختری به نام کِلی (Kelly) است که به‌تازگی از کالج فارغ‌التحصیل شده و مجبور شده است به نبراسکا بازگردد تا اوایل دوران جوانی‌اش را در آنجا سپری کند. وظیفه شما کنترل این کاراکتر در دوران یک بحران آب و هوایی است که در آن باید با اعضای خانواده‌تان تعامل داشته باشید. همان‌طور که انتظار می‌رود، این بازی روایت‌های عاطفی بسیاری درباره ناتوانی‌ها، تعهدات خانوادگی و دوران بزرگسالی را در خود جای داده‌ است که همگی ‌‌آن‌ها در کنار هم در این داستان مکالمه‌ای پر از احساس، تجربه می‌شوند.

در این نسخه، بازیکنان حدود ۸۰۰ دیالوگ مختلف را در اختیار دارند که باعث می‌شود انتخاب‌های زیادی در رابطه با روشن‌تر کردن یا تاریک‌تر کردن داستان بازی داشته باشند. نسخه گسترش‌یافته این بازی همچنین شامل پایان داستان به نام «Idling in the Rubble» است که باعث می‌شود داستان کلی بازی طولانی‌تر شود. Three Fourths Home یک بازی با سبک رمان تصویری (Visual Novel) است که در سال ۲۰۱۵ بخاطر روایت داستانی فوق‌العاده‌اش در جشنواره «Independent Games Festival» به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌ بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده