// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

این هفته بازی For Honor را رایگان تجربه کنید

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که کاربران می‌توانند بازی For Honor را در ماه می به مدت محدودی رایگان تجربه کنند.

بازی For Honor جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که در زمان عرضه‌اش توانست طرفداران بازی‌های سامورایی و وایکینگی را به خود جذب کند زیرا دارای قهرمان‌هایی در این کلاس‌ها بود که ازطراحی و ظاهر منحصربه‌فردی برخوردار بودند. حال در این میان اگر هنوز قادر به خرید بازی For Honor نیستید، هیچ نگران نباشید زیرا کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی For Honor، اعلام کرده که در ماه می، این بازی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر به مدت سه روز رایگان خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلتفرم‌های ذکر شده از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه (سه می) تا ۱۶ اردیبهشت ماه (۶ می) می‌توانند بازی For Honor را رایگان تجربه کنند. در این رویداد نسخه کامل بازی در دسترس قرار می‌گیرد. به‌عبارتی، کاربران به بخش داستانی و بخش چندنفره به صورت کامل دسترسی خواهند داشت. البته در این میان این نکته را بگویم که تنها قهرمان‌های اصلی بازی (۱۲ قهرمان) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

همچنین در ادامه اعلام شده که بازیکنان در رویداد رایگان شدن بازی For Honor، به تمام ویژگی‌های بازی نظیر سرورهای اختصاصی که از طریق آپدیت‌های مختلف در دسترس قرار گرفته، دسترسی خواهند داشت. درانتها یوبیسافت اعلام کرد که در جریان رایگان شدن بازی For Honor، به‌جای XP دوبرابر، Warrior Training Program را معرفی خواهد کرد که برای کاربران تازه وارد در نظر گرفته شده است. تمامی اشخاصی که در این سه روز بازی را تجربه کنند، در صورت راضی بودن و خرید، پیشرفت‌های‌شان به نسخه اصلی منتقل خوهد شد. همچنین از تاریخ ذکر شده تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه نیز می‌توانید For Honor را با تخفیف خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده