نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی اکشن پازل Shift Quantum اعلام شد

استودیوی Fishing Cactus اطلاعات تازه‌ای شامل تاریخ عرضه‌، تصاویر جدید و همچنین یک تریلر زیبا از بازی اکشن-پازلی Shift Quantum در اختیار هواداران قرار داده است.

استودیوی Fishing Cactus طی اطلاعیه‌ای مطبوعاتی تاریخ عرضه‌ی بازی Shift Quantum را اعلام کرد. با توجه به اطلاعات منتشر‌شده از جانب توسعه‌دهنده‌ی این بازی، Shift Quantom در تاریخ ۸ خرداد برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه‌ خواهد شد. البته لازم به ذکر است که بازیکنان ساکن کانادا و ایالات متحده یک روز زودتر از دیگر مناطق دنیا این بازی را تجربه‌ خواهند کرد و در واقع ۹ خرداد تاریخ عرضه‌ی جهانی این اثر محسوب می‌شود.

در راستای اعلام تاریخ عرضه‌ی، کمپانی سازنده نسخه‌ی ویژه‌ای از این بازی با نام Shift Quantom: Cyber-Noire Edition را نیز معرفی کرد که به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. این نسخه‌ی ویژه شامل برخی محتویات و قابلیت‌های اضافه است که در دیگر نسخه‌های بازی یافت نمی‌شوند.

Cyber-Noire Edition علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌های بازی اصلی، شامل یک نسخه‌ی اورجینال از قطعات موسیقی موجود در بازی است که همگی توسط بند Volkor X و همکاری سایمون فیلکس (Simon Felix) ساخته شده‌اند. همچنین چهار آواتار تازه و دو تم پلی‌استیشن 4 که شامل یک تم متحرک با نام AXON VERTIGO و یک تم ثابت با نام REPROGRAMMING می‌شوند نیز از دیگر مزایایی هستند که شامل حال دارندگان Shift Quantom: Cyber-Noire Edition خواهند شد.

Shift Quantom که در واقع دنباله‌ای غیرمستقیم و جانشینی برای بازی Shift محسوب می‌شود، یک بازی اکشن-پازلی در ژانر Cyber-noir (که فی الواقع می‌توان آن را ترکیبی از ژانر تخیلی با المان‌های سایبری دانست) است که در آن بازیکنان با قدرت ذهن خود قابلیت تغییر و کنترل محیط اطراف و همچنین پرده‌گشایی از اسرار و راز‌های محیطی برای حل معماهای بازی را دارند.

همانطور که پیش‌تر و در ابتدای خبر نیز گفته شد این بازی در تاریخ ۸ خرداد برای پلتفرم‌های Playstation 4 ،PC ،Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

در ادامه شما را به دیدن تریلر گیم‌پلی و همچنین چند تصویر زیبا از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده