نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

بازی‌های رایگان ماه می ۲۰۱۸ ایکس باکس لایو گلد

با توجه به یک ویدیو فاش‌شده، کاربران ایکس باکس لایو گلد در ماه می به بازی‌هایی چون Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Vanquish دسترسی خواهند داشت.

در حالی که در آخرین روز‌های ماه آوریل هستیم و انتظار می‌رود مایکروسافت به‌زودی اسامی بازی‌های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ماه آینده را رسما اعلام کند، اخیرا ویدیوی معرفی بازی‌های این ماه در یوتیوب فاش شده است. به استناد این ویدیو، کاربران کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هرکدام دو بازی رایگان دریافت خواهند کرد که البته، بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility روی Xbox One هم اجرا خواهند شد. 

بازی‌های رایگان ایکس‌باکس وان در ماه آوریل، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Super Mega Baseball 2 خواهند بود و کاربران ایکس‌باکس 360 هم قرار است به بازی‌های Vanquish و Streets of Rage دسترسی داشته باشند. با توجه به اسامی مذکور، می‌توان گفت که لیست بازی‌های رایگان ماه می ایکس‌باکس لایو گلد جزو بهترین‌های این سرویس در چند وقت گذشته به حساب می‌آید و شاهد رایگان شدن بازی‌های با‌کیفیتی هستیم. 

درست است که فهرست بازی‌ها هنوز رسما توسط مایکروسافت اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه ویدیو فاش‌شده کاملا رسمی به نظر می‌رسد، به احتمال خیلی زیاد این لیست واقعی است. با این حال در صورت وجود تغییراتی حتما این مطلب بروزرسانی خواهد شد. در ادامه می‌توانید لیست بازی‌ها، زمان در دسترس قرار گرفتن آن‌ها و همچنین ویدیو مذکور را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد)
  • Super Mega Baseball 2 (از ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد)

ایکس‌باکس 360:

  • Vanquish (از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد)
  • Streets of Rage (از ۱۱ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت)

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده