// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Subaeria با چند هفته تاخیر منتشر می‌شود

نسخه‌ی رسمی بازی Subaeria با کمی تاخیر منتشر خواهد شد. 

iLLOGIKA که یک تیم توسعه دهنده‌ی مستقل کانادایی است، در ابتدا قرار بود بازی Subaeria را که ترکیبی از سبک پلتفرمر، پازل و مخفی کاری است برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) منتشر کند. متاسفانه تنها چند روز قبل از انتشار بازی، توسعه دهندگان عرضه‌ی بازی را به تاریخ ۸ می (۱۹ اردیبهشت) موکول کردند.

توسعه دهندگان تصمیم گرفته‌اند که قبل از انتشار نسخه نهایی بازی Subaeria یک بار دیگر عرضه‌ی آن را برای تمامی پلتفرم‌های مقصد به تاخیر بیاندازند تا بتوانند بدون عجله بهبود‌هایی را در آن ایجاد کنند. برای افرادی که اطلاعات چندانی از بازی ندارند باید گفت که در بازی Subaeria شما در نقش یک دختر جوان با نام Styx ظاهر می‌شوید که پس از به قتل رسیدن خانواده‌اش به دست یک فرد رده بالا در شهر Subaeria، به مبارزه با او پرداخته است.

به عنوان بخش پازل بازی، زمانی که Styx در مراحل مختلف شهر Subaeria حرکت می‌کند باید به وسیله‌ی یک بهپاد کوچک که اطراف او می‌چرخد، دشمنان را در مقابل یکدیگر قرار دهد. مراحل به شکل خیلی ساده‌ای طراحی شده اند و بازیکنان با هربار به اتمام رساندن بازی به قدرت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند که احتمالا این مورد باعث افزایش ارزش تکرار بازی خواهد شد.

بازی Subaeria هم اکنون به صورت دسترسی پیش از موعد برای پی سی عرضه شده است اما نسخه‌ی رسمی آن برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه می (۱۹ اردیبهشت) و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

در انتهای مطلب می‌توانید به تماشای ویدئوی منتشر شده از سوی سازندگان بازی بپردازید:

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده