// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Super Mega Baseball 2 اعلام شد

استودیو متالهد به تازگی تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مورد پشتیبانی بازی Super Mega Baseball 2 را اعلام کرده است.

تیم توسعه‌ی Metalhead امروز اعلام کرد که انتشار بازی Super Mega Baseball 2 که یک بازی با سبک آرکیدی است و قرار بود سال ۲۰۱۷ عرضه شود، به تاریخ ۱ می (۱۱ اردیبهشت) موکول شده است. طبق گفته‌ی این تیم توسعه‌دهنده، بازی Super Mega Baseball 2 قرار است با قیمت ۳۰ دلار برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

اسکات دریدر به عنوان یکی از بنیانگذاران Metalhead گفته است:

بازی Super Mega Baseball 2 چیزی بیش از یک شبیه سازی بازی‌های ورزشی است و به شکل پیچیده‌تری طراحی شده تا هدف خود را که جذب مخاطبان علاقمند به بازی بیسبال است تمام و کمال انجام دهد. 

دریدر در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

بازخورد‌هایی که از سوی جامعه‌ی بازیکنان برای ما ارسال می‌شد به شکل گسترده‌ای روی طراحی ما تاثیر گذار بود و ما به این روند توجه به خواسته‌ی مخاطبین و جامعه‌ی بازی ادامه می‌دهیم تا بتوانیم تغییرات و ایجاد محتوای اضافی درون بازی را طبق خواسته‌های آن‌ها پیش ببریم.

در همین حین توسعه‌دهندگان بازی امیدوار هستند که این محصول بتواند عنصر Pick up and play و راحتی‌ای را که در نسخه‌ی اول بازی وجود داشت حفظ کند.

توسعه‌دهندگان بازی توضیح دادند که نسخه‌ی جدید، یعنی Super Mega Baseball 2 همانند شماره‌ی اول بازی کاملا کارتونی در نظر گرفته نشده و مدل‌های سه‌بعدی شخصیت‌های درون بازی اکنون به شکل طبیعی‌تری طراحی شده‌اند. آن‌ها همچنین اعلام کردند که انیمیشن‌ها و حرکات این بازیکنان به شکل طبیعی و ورزشی‌تری انجام می‌شود و تمامی هشت استادیوم درون بازی نیز به صورت کامل از نو ساخته شده است.

طبق اخبار منتشر شده، بازی Super Mega Baseball 2 قابلیت پشتیبانی از سیستم بازی کردن بین پی‌سی و ایکس‌باکس‌ وان و بازی کردن بین پلی‌استیشن 4 و پی‌سی را به شکل Cross-Play دارد (این قابلیت بین دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان وجود ندارد). این مورد در حالی است که سازندگان بخشی آنلاینی را به عنوان Co-Op و Head-to-Head در بازی در نظر گرفته‌اند که توسط سرویس‌های اختصاصی بازی امکان‌پذیر شده است. خبر خوش برای طرفداران این بازی این است که سیستم لیگ درون بازی پیشرفت‌های چشم‌گیری نسبت به نسخه‌ی قبلی پیدا کرده که از این موارد می‌توان به افزایش قدرت بخش سفارشی‌سازی بازی برای آرم‌ها، لباس‌ها و دیگر لوازم بازیکنان اشاره کرد. همچنین این بازی از کیفیت تصاویر بالاتری برای کنسول‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان‌ ایکس بهره خواهد برد.

در نهایت، Metalhead اعلام کرد که سه بسته‌ی DLC را برای این بازی در نظر گرفته است که شامل گزینه‌های سفارشی سازی بیشتر خواهد بود. با این حال می‌توان گفت که جزئیات بیشتر در رابطه با این سه بسته‌ی الحاقی اعلام نشده است.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی منتشر شده در رابطه با بازی Super Mega Baseball 2 را مشاهده فرمایید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده