نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

بازی Project X Zone 2 شخصیت‌های سگا، کپ‌کام و نامکو را به جان هم می‌اندازد

شرکت باندای نامکو دیروز اعلام کرد بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی Project X Zone 2 که دنباله‌ی بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۳ است، پاییز امسال به طور اختصاصی برای کنسول دستی 3DS عرضه می‌شود.
در این بازی شخصیت‌هایی از سه شرکت بزرگ بازی‌سازی ژاپن یعنی سگا، کپکام و باندای نامکو حضور دارند. در زیر فرانچایزهای این سه شرکت که شخصیت‌هایشان در Project X Zone 2 حاضر هستند را به طور جداگانه فهرست کرده‌ایم:
  • باندای نامکو: Tekken, Tales of Vesperia, .hack
  • سگا: Yakuza, Sakura Wars, Virtua Fighter
  • کپکام: Resident Evil, Devil May Cry, Mega Man
ضمنا می‌توانید در تریلر معرفی بازی که در زیر مشاهده می‌کنید تمام کاراکترهای تایید شده برای آن را ببینید. گویا قرار است به زودی شخصیت‌های بیشتری نیز به بازی اضافه شوند.

دانلود ویدیو 

در Project X Zone 2 بازیکن‌ها باید با انتخاب شخصیت‌های مختلف، یک تیم از مبارزان قدرتمند تشکیل دهند و در نبردهای بازی که به شکل نوبتی دنبال می‌شوند شرکت کنند. بازی توسط استدیوی Monolith Software ساخته می‌شود؛ همان استدیویی که سابقه‌ی کار روی Xenoblade Chronicles X برای کنسول Wii U را دارد. باندای نامکو جزییاتی درباره گیم‌پلی بازی منتشر نکرد، اما در گالری زیر می‌توانید چند تصویر از آن را مشاهده کنید و حداقل با ویژگی‌های گرافیکی‌اش بیشتر آشنا شوید.منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده