نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی For Honor بخش آموزشی جدیدی خواهد داشت

به گفته یوبیسافت بازی For Honor فردا میزبان بخش آموزشی جدیدی خواهد شد که بازیکنان می‌توانند قبل از ورود به نبرد، توانایی‌های خودشان را در آن بخش تقویت کنند.

یوبیسافت فردا آپدیتی با محوریت بخش آموزشی جدید برای For Honor منتشر می‌کند. این بروزرسانی بیشتر برای بازیکنان و طرفدارانی از بازی For Honor است که احساس می‌کنند باید بیشتر روی توانایی‌هایشان کار شود و به همین منظور یوبی سافت اعلام کرده است که این Training Mode یا بخش آموزشی برای تمامی بازیکنان در دسترس خواهد بود.

طبق اعلام این شرکت، بخش آموزشی جدید طوری طراحی شده است که برای هر دو دسته از بازیکنان قدیمی و جدید گیرایی لازم را داشته باشد. بخش‌های Apprentice Trials و Warrior Trials که به ترتیب مربوط به آموزش تازه‌کار‌ها و جنگجویان است به فرم پیشین طراحی شده‌اند تا بازیکنان را با کنترل کلی بازی آشنا کنند. در طرف دیگر بخش Training Area وجود دارد که برای بازیکنانی طراحی شده است که می‌خواهند بیش از این به یادگیری فنون بپردازند. در این بخش بازیکنان می‌توانند در مقابل قهرمان‌ها و توانایی‌های خاص خود را به چالش بکشند.

و اما قسمت نهایی از بخش آموزشی جدید بازی، Training Library یا کتابخانه‌ی آموزش است که در آن ویدیو‌ها و توصیه‌هایی درباره‌ی اینکه چگونه بهتر بازی کنید و از برخی توانایی‌هایتان بیشتر بهره ببرید ذکر شده است.

برای معرفی این بخش جدید، Ubisoft ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که می‌توانید تمامی ویژگی‌های جدید این بخش را در آن ببینید.

بازی For Honor بیش از یک سال است که منتشر شده و در حال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده