// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Football Manager برای نینتندو سوییچ عرضه شد

کمپانی سگا اعلام کرد که بازی Football Manager برای نینتندو سوییچ عرضه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا، سازنده و ناشر بازی Football Manager 2018، اعلام کرد که بازی Football Manager Touch 2018 برای نینتندو سوییچ عرضه شده و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه eShop نینتندو، این بازی را خریداری کنند.

بازی Football Manager Touch 2018 در واقع نسخه‌ای سفارشی شده در بخش رابط کاربری است که برای کنترلر‌های جوی‌کان شخصی سازی شده است. همچنین بازی به نحوی طراحی شده که هم در حالت اتصال به داک می‌توانید آن را تجربه کنید و هم اینکه در حالت قابل حمل و از طریق صفحه‌ نمایش لمسی، این بازی را تجربه کنید و لذت ببرید.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Football Manager، تمامی ویژگی‌های بازی Football Manager 2018 را دارا است. در کنار آن، از ویژگی 3D Match Engine روی بازی استفاده شده است که برای اولین بار شاهد قابل بازی بودن این ویژگی روی نسخه‌های کنسول‌های خانگی هستیم. بازی Football Manager Touch 2018 با همکاری استودیوهای Sports Interactive و Hardlight ساخته شده است.

از دیگر اخبار حول کمپانی سگا می‌توان به معرفی کنسول Mega Drive Mini نیز اشاره کرد که در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده