نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

محتوای جوایز ماه آوریل دارندگان اکانت Twitch Prime بازی Call Of Duty: WWII مشخص شد

استودیو Sledgehammer Games، جوایز این ماه دارندگان اکانت Twitch Prime را که درحال تجربه این بازی هستند مشخص کرد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

کاربران بازی Call of Duty: WWII که اکانت Twitch Prime دارند، هر ماه محتوای جدیدی را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد؛ مثلا در ماه‌های دی-بهمن، به این کاربران یک Rare و Epic Supply Drop به شکل رایگان اهدا شد. حال شرکت Sledgehammer Games، سازنده‌ی بازی و کمپانی Activision، ناشر بازی، محتوای جوایز ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) دارندگان اکانت‌های توییچ‌پرایم را مشخص کرده‌اند که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم؛ جوایزی که بسیار جذاب هستند.

برای این کاربران، بسته‌های Honor و Glory عرضه خواهد شد که برای‌شان سه آیتم Epic را به همراه خواهد داشت که هیچ‌ کدام از این آیتم‌ها سلاح نخواهند بود؛ گیمرها می‌توانند به جای این بسته‌ها، یک Charm برای شخصی‌سازی سلاح‌ها، یک کلاه‌خود و یک یونیفرم دریافت کنند. انتشار این آیتم‌ها کاملا تایید شده است اما انتشار آیتم‌هایی که شرکت اکتیویژن در صفحه‌ی توییترش منتشر کرده، هنور تایید نشده است.

همیشه دریافت آیتم‌های مخصوص شخصی‌سازی ظاهری سلاح‌ها جذاب است اما اینکه برای دارندگان اکانت توییچ پرایم، با توجه به پولی که پرداخت کرده‌اند، چیزهای تقریبا بهتری عرضه شود به نوعی جذاب‌تر خواهد بود. سه‌شنبه‌ی هفته‌ی پیش در جدیدترین اخبار بازی Call Of Duty: WWII، از انتشار آخرین DLC این بازی تحت نام The War Machine مطلع شدیم.

بازی Call Of Duty: WWII، هم‌اکنون برای کاربران پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده