// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

بازی Ghost Recon Wildlands را برای سه روز رایگان تجربه کنید

کاربران استیم می‌توانند دو بازی Ghost Recon Wildlands و Skyrim: Special Edition را به مدت سه روز رایگان تجربه کنند.

اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش در آخر هفته خود روی پلتفرم کامپیوتر هستید، باید بگویم که سه بازی جذاب برای کاربران استیم در نظر گرفته شده است. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کاربران استیم می‌توانند تا ۲۶ فروردین ماه (۱۵ آوریل) بازی Ghost Recon Wildlands را رایگان تجربه کنند.

قطعا تجربه‌ی این بازی روی PC آن هم زمانی که ماموریت ویژه سم فیشر در Ghost Recon Wildlands تعبیه شده است، می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز باشد. همچنین پس از تجربه بازی اگر مشتاق خرید Ghost Recon Wildlands بودید، می‌توانید آن را تنها با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. تخفیف بازی Ghost Recon Wildlands در شبکه استیم تا تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه (۱۸ آوریل) اعتبار خواهد داشت.

در این میان اگر عشق بازی‌های نقش آفرینی را دارید، باید بگویم که بازی دوم، اثری است که قطعا در میان طرفداران نقش‌آفرینی، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کنار بازی Ghost Recon Wildlands کاربران می‌توانند بازی Skyrim: Special Edition را نیز رایگان تجربه کنند (این بازی برای کاربران ایکس باکس وان نیز رایگان شده است). مدت زمان رایگان بودن Skyrim نیز همانند بازی Ghost Recon Wildlands است. همچنین اگر پس از تجربه‌ی بازی مشتاق خرید Skyrim: Special Edition بودید، می‌توانید با پرداخت تنها ۲۰ دلار این نسخه ریمستر شده را تهیه کنید.

به‌عنوان آخرین بازی نیز می‌توانید به سراغ بازی Ballistic Overkill بروید. این بازی، اثری در سبک تیراندازی آنلاین است که در جریان آن تنها کافی است اسلحه خود را انتخاب کنید و در میدان مبارزه حریف خود را از بین ببرید. بازی ذکر شده نیز با تخفیف در فروشگاه استیم قرار داده شده است و ۶ دلار قیمت‌گذاری شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده