// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تریلر گیم پلی بخش چند نفره بازی Warhammer 40K Inquisitor: Martyr

تریلر جدید بازی Warhammer 40K Inquisitor: Martyr بخش‌هایی از گیم‌پلی حالت Co-op بازی را در کنسول پلی استیشن 4 پرو به نمایش می‌گذارد.

مجموعه بازی Warhammer 40000 یکی از آثار مهم سبک استراتژیک برای پلتفرم کامپیوتر به شمار می‌رود که در طول سال‌های اخیر شاهد انتشار نسخه‌های زیادی از آن بوده‌ایم، اما با این حال دنیای وارهمر به اندازه‌ای گسترده و لبریز از خطوط داستانی متفاوت است که ساختن نسخه‌های جدید برای آن چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. با این حال، اگر مروری بر تمام نسخه‌های مجموعه Warhammer 40K داشته باشید، جای خالی اثری با گیم‌پلی شبیه به بازی معروف Diablo احساس می‌شود و این دقیقا همان ماموریتی است که Warhammer 40000 Inquisitor: Martyr برعهده دارد.

استودیو Neocore Games که سازنده این بازی به شمار می‌رود، در صدد ساخت اثری داستان‌محور است که بازیکن را به هزاره چهل و یکم می‌فرستد؛ جایی که باید سیگنال‌های یک کشتی گمشده را ردیابی کنید. علاوه بر بخش تک‌نفره، یک حالت چندنفره هم برای بازی در نظر گرفته شده است که طی آن بازیکنان در قالب تیم‌های سه نفره می‌توانند به جنگ دشمنان و شیاطین بروند و در نهایت لوت‌باکس‌های متعددی نیز به‌دست آورند. کاراکترهای بازی در چند کلاس متفاوت قرار می‌گیرند و بازیکن این توانایی را دارد که با اعمال شخصی‌سازی‌های مختلف، هر کلاس را بیشتر با سبک بازی خودش وفق دهد. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به محیط تخریب‌پذیر و سیستم کاورگیری آن اشاره کرد که در چینش استراتژی‌های بازیکنان کمک شایانی به آن‌ها خواهد کرد.

دانلود از آپارات

در پایان می‌توانید ۱۵ دقیقه از گیم‌ پلی بخش Co-op بازی Warhammer 40K Inquisitor: Martyr را مشاهده کنید که در کنسول پلی استیشن 4 پرو به اجرا گذاشته شده است. این بازی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده