// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

تخفیف بازی Shovel Knight به مناسبت فروش ۲ میلیون نسخه

استودیو Yacht Club با توجه به فروش موفقیت‌آمیز بازی Shovel Knight، آن را با تخفیف‌های چشمگیر برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار داد.

بازی دوبعدی و پلتفرمر پیکسلی Shovel Knight مدتی است که برای تمامی پلتفرم‌های مدرن عرضه شده است و به گفته سازندگان، این بازی تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه فروش داشته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان به مناسبت این موفقیت، بازی Shovel Knight: Treasure Trove را که شامل خود بازی و تمامی بسته‌های الحاقی می‌شود، با قیمت ۲۰ دلار و ۱۵ یورو برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار داده‌اند. کاربران تا تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) مهلت استفاده از این تخفیف را دارند.

کاربران پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا با مراجعه به پلی استیشن استور می‌توانند از تخفیف‌های اعمال‌شده بهره‌مند شوند. در آن سو کاربران ایکس باکس وان نیز با خریداری کردن بازی از ایکس باکس استور می‌توانند از تخفیف‌ها استفاده کنند. فروشگاه eShop هم بازی مذکور را با قیمت کسر شده برای کاربران نینتندو سوییچ، نینتندو 3DS و حتی Wii U در دسترس قرار داده است. تخفیف‌ها برای کاربران پی سی نیز صدق می‌کند؛ طوری که فروشگاه‌های استیم، هامبل استور و GOG نیز بازی را با قیمت یاد شده به فروش می‌رسانند.

shovel knight

همانطور که در بالا اشاره شد، محتوای Treasure Trove شامل بازی اصلی به همراه تمامی محتویات می‌شود. بازی شاول نایت در ابتدا در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد و داستان کاراکتر شوالیه آبی رنگی را روایت می‌کند. سازنده این بازی یعنی استودیو یات کلاب (Yacht Club) پس از آن، بسته‌های Plague Knight و Specter Knight را منتشر کرد. آخرین و سومین بسته الحاقی این بازی که King Knight نام دارد برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و کاربرانی که Treasure Trove را در اختیار دارند به رایگان می‌توانند آن را تجربه کنند. هر یک از کاراکتر‌های حاضر در DLCهای یاد شده دارای حرکات و قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند که تجربه متفاوتی از بازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

پس اگر بازی Shovel Knight را تجربه نکردید می‌توانید تمامی محتویات آن را با تخفیف قابل توجه‌ای خریداری کنید. بازی Shovel Knight و نسخه نینتندو سوییچ بازی Shovel Knight: Treasure Trove در زومجی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و هر دو توانسته‌اند نمره عالی ۹ را از آن خود کنند. با کلیک روی نام هر بازی در بالا می‌توانید به صفحه نقد و بررسی آن مراجعه کنید و همچنین در ادامه می‌توانید به خلاصه‌ای از نقد نسخه اول آن نگاهی بیندازید:

بازی Shovel Knight قصد دارد کاربران را به یک سفر رویایی در گذشته ببرد و آنها را در غار‌های تاریک و مرموز رها کند تا بتوانند با پشت سر گذاشتن دشمنان و تله‌ها به غول‌آخرهایی برسند که نه‌تنها برای از بین بردن آنها نیاز به مهارت دارید، بلکه تمامی تفکرات شما را نیز می‌طلبد.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Shovel Knight در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده