نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Slime-san به صورت فیزیکی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

استودیو فابراز اعلام کرد که با همکاری کمپانی Limited Run Games بازی Slime-san را به صورت فیزیکی عرضه خواهد کرد.

اگر به خرید بازی Slime-san در کنسول نینتندو سوییچ فکر می‌کردید، اما از اینکه این بازی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس است، ناامید شده بودید، امروز روز شانس شما خواهد بود؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو فابراز از همکاری با کمپانی Limited Run Games برای عرضه نسخه فیزیکی بازی Slime-san برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ خبر داد.

جزئیات زیادی از نسخه فیزیکی بازی Slime-san در دسترس نیست، با این حال مشخص شد که نسخه فیزیکی بازی همان نسخه Superslime Edition است که شامل بسته‌های الحاقی پیشین بازی یعنی بسته Blackbirds Kraken و بسته Sheeple’s Sequel و البته ۱۰ مرحله کاملا جدید است که امکان بازی با Grandpa-san را برای بازیکنان فراهم می‌آورد.

توییت جدیدی که از نسخه فیزیکی بازی Slime-san برای Nintendo Switch خبر می‌داد، مشخص کرد که این نسخه دارای پاداش‌های معرفی نشده‌ای است، اما در حال حاضر نمی‌دانیم این پاداش‌ها چه چیزهایی خواهند بود. شما می‌توانید تصویر کاور نسخه فیزیکی بازی در نینتندو سوییچ را در ادامه مشاهده کنید.

Slime-san

در زمان نگارش این خبر اعلام نشده بود که آیا شاهد عرضه نسخه فیزیکی بازی Slime-san برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهیم بود یا خیر. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده