نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

زمان رویداد EA Play 2018 مشخص شد

الکترونیک آرتز امروز زمان برگزاری رویداد EA Play 2018 را اعلام کرد.

الکترونیک آرتز چند سالی است که پیش از برگزاری نمایشگاه E3، کنفرانس مخصوص خودش را با نام EA Play برگزار می‌کند و در آن، اطلاعاتی از بازی‌های مختلفش را به اشتراک می‌گذارد. حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت زمان برگزاری رویداد EA Play 2018 را اعلام کرد که بر این اساس، این کنفرانس در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. محل برگزاری این کنفرانس هم The Hollywood Palladium خواهد بود.

رویداد EA Play 2018 همچنین قرار است از پلتفرم‌های مختلفی مثل توییچ هم به صورت زنده پخش شود تا علاقه‌مندان، بتوانند این رویداد را به صورت کامل تماشا کنند. با اینکه EA اطلاعات دقیقی از برنامه‌هایش برای این رویداد ارائه نکرده است، اما گفته که در این کنفرانس اطلاعاتی پیرامون نسخه بعدی بازی Battlefield، بازی‌های ورزشی مختلف و همچنین بازی Anthem ارائه خواهد شد.

به هر حال خرداد، ماه جذابی برای گیمر‌ها خواهد بود و در آن شاهد برگزاری نمایش E3 2018 خواهیم بود که شرکت‌های مختلف، در آن از جدید‌ترین دستاورد‌هایشان رونمایی خواهند کرد و الکترونیک آرتز هم قطعا برنامه‌های زیادی برای EA Play 2018 دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده