نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فروش بازی Resident Evil 7 از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرد

طبق اعلام کپکام، فروش بازی Resident Evil 7 از ۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

Resident Evil 7 اوایل سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با اینکه کلا از شخصیت‌های جدیدی بهره می‌برد و حال و هوای آن هم در مقایسه با نسخه‌های قبلی تغییرات زیادی داشت، اما در مجموع توانست به بازی ارزشمندی تبدیل شود و نمره‌های خوبی هم دریافت کند. این بازی همچنین فروش خوبی را هم تجربه کرده است و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کپکام، سازنده و ناشر این اثر، اعلام کرده که فروش بازی Resident Evil 7 از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

رزیدنت ایول 7 اخیرا جایزه بهترین صدا در بین بازی‌های واقعیت مجازی را در جوایز Game Audio Network Guild دریافت کرده است و کپکام در پستی که به همین مناسب در سایت خود منتشر کرده، به موضوع فروش بازی هم اشاره داشته است. به طور دقیق‌تر، این بازی توانسته فروشی معادل ۵.۱ میلیون نسخه روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر داشته باشد که طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط استیم‌اسپای، ۵۵۰ هزار نسخه از این میزان مربوط به نسخه پی‌سی است.

با اینکه رزیدنت ایول ۷ فروش خوبی داشته است، اما جالب است بدانید که این بازی فعلا در کنار رزیدنت ایول ۳ کم‌ترین فروش را در بین نسخه‌های اصلی این مجموعه ثبت کرده‌اند. برای مثال بازی Resident Evil 6 که از لحاظ کیفیت هم خیلی شرایط ایده‌آلی نداشت، تا به امروز (البته در مدت زمان طولانی‌تر در مقایسه با نسخه هفتم) توانسته فروشی در حدود ۱۰ میلیون نسخه داشته باشد.

نظر شما در مورد فروش آخرین نسخه از سری Resident Evil چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده