نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

آپدیت جدید Far Cry 5 با محوریت بهبود باگ‌های بازی منتشر شد

یوبیسافت آپدیت جدیدی برای بازی Far Cry 5 منتشر کرده است که باگ‌های آن را بهبود می‌بخشد و وضعیت حالت Co-Op را هم بهتر می‌کند.

پس از انتشار بازی Far Cry 5، حال زمان آن است که یوبیسافت با انتشار آپدیت‌هایی مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران و باگ‌های بازی را بهبود ببخشد. در همین راستا این شرکت امروز یک آپدیت جدید برای بازی منتشر کرده است که البته، فعلا فقط روی کامپیوتر منتشر شده و ۲۰ فروردین برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم در دسترس خواهد بود. 

با اینکه این آپدیت تغییر و تحول خیلی بزرگی در بازی اعمال نمی‌کند، اما یوبی سافت محوریت اصلی آن را بهبود وضعیت کلی بازی و پایدارتر کردن آن عنوان کرده است. برای مثال، این آپدیت وضعیت بخش‌های Co-Op و آرکید را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. Ubisoft اعلام کرده که این آپدیت، باعث می‌شود از حیث اتصال و پایدار بودن تجربه بازی،‌ وضعیت بهتری را در حالت Co-Op شاهد باشیم و از طرف دیگر، وضعیت Matchmaking نبرد‌های PvP در حالت آرکید هم بهتر شده است. 

این آپدیت همچنین یک سری موارد جزئی دیگر را هم بهبود می‌بخشد که از جمله آن‌ها، می‌توان به هوش مصنوعی دشمنان، همراهان و حیوانات در بازی، مواردی در رابط کاربری و یک سری باگ‌های دیگر اشاره کرد. برای اطلاع از جزییات کامل آپدیت جدید فارکرای 5 می‌توانید به سایت منبع مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید بررسی بازی Far Cry 5 را در زومجی بخوانید. این بازی نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده