// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

حضور سم فیشر در بازی Ghost Recon Wildlands

در جدیدترین ویدیو بازی Ghost Recon Wildlands، شاهد حضور سم فیشر از مجموعه Splinter Cell هستیم.

چندی پیش بود که کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Ghost Recon Wildlands، اعلام کرد که این بازی دارای سیزن‌پس سال دوم خواهد بود. حال ویدیویی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد شاهد محتوایی از مجموعه Splinter Cell و شخصیت دوست داشتنی سم فیشر خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان ویدیو کوتاه بازی Ghost Recon Wildlands، صدای سم فیشر به گوش می‌رسد که قصد رفتن به بولیوی (محل وقایع داستانی Wildlands) را دارد و از طرفی اشاره‌ای هم به روابط دوستانه خود با گروه گوست می‌کند؛ گروهی که در بازی Wildlands قابل بازی هستند. در این ویدیو اسمی از سم فیشر برده نمی‌شود اما در انتهای ویدیو چهره‌ او که در تاریکی قرار دارد قابل رویت است و دوربین دید در شب او را به وضوح می‌بینیم و صدایش را می‌شنویم.

نکته‌ی جالب توجه دیگر ویدیو، حضور میکل آیرون‌ساید به‌عنوان صدا پیشه سم فیشر است؛ شخصی که صداپیشگی این شخصیت را سالیان سال برعهده داشت. البته او تنها در نسخه Splinter Cell: Blacklist حضور نداشت و در آن‌ جا اریک جانسن صداپیشگی سم فیشر را برعهده گرفته بود. در انتهای ویدیو گفته می‌شود که در تاریخ ۲۰ فروردین ماه (۹ آوریل) اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر خواهد شد. البته یک روز بعد (۲۱ فروردین) قرار است یک به‌روزرسانی برای بازی Ghost Recon WIldlands منتشر شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو کوتاه را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در جریان سیزن‌پس سال دوم بازی Ghost Recon Wildlands شاهد چهار بسته الحاقی با حال و هوای متفاوت هستیم و شاید یکی از آن‌ها، مربوط به سری Splinter Cell باشد. با این‌ حساب احتمال هم دارد شاهد معرفی جدیدترین نسخه از این مجموعه درآینده‌ای نه چندان دور باشیم.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در رویدادهای پیش روی شاهد معرفی نسخه جدید Splinter Cell هستیم؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده