نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

شخصیت دکارد کین بازی Diablo به بازی Heroes Of The Storm اضافه می‌شود

طبق اعلام بلیزارد، شخصیت دکارد کین از بازی Diablo قرار است به عنوان یک شخصیت قابل بازی به Heroes Of The Storm اضافه شود. 

بازی Heroes Of The Storm کمپانی بلیزارد که در سبک MOBA است، از زمان انتشار تا به امروز میزبان شخصیت‌های مختلفی از دیگر بازی‌های Blizzard شده است و حال در جدید‌ترین اقدام این شرکت در این راستا، قرار است کاراکتر دکارد کین از بازی Diablo به HOTS اضافه شود. 

در صورتی که طرفدار بازی دیابلو باشید، قطعا با دکارد کین آشنا هستید که در واقع، بیش‌تر از اینکه در زمینه مبارزه کردن توانایی داشته باشد، یک مشاور و راهنما است. با این حال این کاراکتر قرار است در HOTS در نقش یک مبارز و پشتیبان وارد میدان شود و به نظر می‌رسد بلیزارد، قدرت‌های جالبی هم برای او تدارک دیده باشد. دکارد کین در این بازی قادر خواهید بود با یکی از توانایی‌هایش، سلامتی هم‌تیمی‌های خود را احیا کند. وی در واقع یک شربت احیای سلامتی به زمین می‌اندازد و هم‌تیمی‌ها، می‌توانند سلامتی خود را با برداشتن آن احیا کنند. توانایی دیگر دکارد کین، استفاده از قدرت‌های جادویی‌اش برای کُند کردن و همچنین ضربه زدن به دشمن است. 

اما توانایی Heroic این کاراکتر، ساخت یک گردباد است که پس از برخورد به دشمنان، آن‌ها را به سمت عقب حرکت می‌دهد. همچنین قوی‌ترین قابلیت این شخصیت هم که Stay A While And Listen نام دارد، باعث می‌شود تا یک محوطه در نزدیکی دکارد کین ایجاد شود و دشمنانی که در داخل آن گرفتار شوند، باید برای مدتی جنگ را کنار گذاشته و به داستانی که دکارد کین تعریف می‌کند، گوش بدهند. این کار در واقع باعث می‌شوند تا دشمنان برای مدتی از روند بازی خارج شوند. 

شخصیت دکارد کین قرار است به‌زودی در سرور‌های تست بازی در دسترس قرار بگیرد و مدتی پس از آن هم شاهد اضافه شدن وی به بازی به صورت رسمی خواهیم بود. بلیزارد همچنین قصد دارد در آینده نزدیک یک کمیک به نام Rise of the Raven Lord منتشر کند و در آن، به شرح داستان بازی HOTS بپردازد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده