نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ انتشار بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft

کمپانی بلیزارد دقایقی پیش تاریخ انتشار بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft را اعلام کرد. 

بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft سال گذشته در جریان رویداد بلیزکان معرفی شد و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار این DLC اعلام شده است. بر این اساس بسته Battle for Azeroth بازی World of Warcraft در تاریخ ۲۳ مرداد (۱۴ آگوست) منتشر خواهد شد.

در این بسته الحاقی بازیکنان قادر خواهند بود به مناطقی سفر کنند که پیش از این، در بازی وجود نداشتند. همچنین هفتمین بسته الحاقی بازی World of Warcraft قرار است دو قاره جدید با نام‌های Kul Tiras و Zandalar و چند جزیره کوچک‌تر به بازی اضافه کند و در آن، شاهد ۱۰ سیاه‌چال جدید، مناطق Raid جدید و ماموریت‌های تازه خواهیم بود. همچنین این بسته الحاقی، یک حالت جدید به نام Warfronts به بازی اضافه می‌کند که در واقع، حس و حالی شبیه به یک بازی استراتژیک همزمان دارد. در این حالت PvE که از ۲۰ بازیکن هم پشتیبانی می‌کند، شما قادر خواهید بود یک ارتش بسازید و سپس با استفاده از آن مواضع دشمن و همچنین رهبران آن‌ها را از بین ببرید. 

این بسته الحاقی همچنین سطح نهایی بازیکنان را به ۱۲۰ افزایش می‌دهد و بلیزارد، ضمن اعلام تاریخ انتشار آن، یک نسخه کالکتور هم برای بازی معرفی کرده است. در این نسخه کالکتور یک کتاب داستان با جلد سخت وجود خواهد داشت که داستان دو جناح مبارزه‌کننده در بازی را می‌توانید در آن بخوانید. همچنین با خرید نسخه کالکتور، به موسیقی‌های بازی هم به صورت دیجیتالی دسترسی خواهید داشت و یک سکه فیزیکی هم یکی دیگر از محتویات این نسخه به شمار می‌رود. به‌علاوه با خرید نسخه کالکتور، به محتویات نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی هم دسترسی خواهید داشت که شامل یک سری آیتم‌های قابل‌استفاده در بازی‌های دیگر شرکت بلیزارد می‌شود. 

در پایان می‌توانید تصویر نسخه کالکتور بازی را مشاهده کنید:

World of Warcraft


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده