نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر Donkey Kong Country: Tropical Freeze گیم‌ پلی رنگارنگ بازی را نشان می‌دهد

کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی پلتفرمر Donkey Kong Country: Tropical Freeze منتشر کرد که گیم‌پلی جذاب بازی را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی پلتفرمر Donkey Kong Country: Tropical Freeze در کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

این تریلر ترکیبی از صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که بازی در کنسول هیبریدی Nintendo Switch چگونه به نظر می‌رسد. البته این تریلر همانطور که انتظار می‌رود، تریلری رنگارنگ و حیرت انگیز است. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده و برای کسب اطلاعات بیشتر خبر تایید بازی برای نینتندو سوییچ را مطالعه کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای کنسول نینتندو Wii U منتشر شد و در حال حاضر نینتندو در تلاش است تا به لطف موفقیت‌های کنسول نینتندو سوییچ نفس تازه‌ای در این بازی بدمد.

 بازی Donkey Kong Country: Tropical Freeze ماه آینده در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه (۴ می) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد و اگر قصد تهیه این بازی را دارید، می‌توانید آن را از وب‌سایت آمازون پیش‌خرید کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده