// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فروش نینتندو 3DS در ژاپن از مرز ۲۴ میلیون دستگاه گذشت

با توجه به لیست منتشر شده از سوی Media Create، مشخص شد که نینتندو 3DS تا به امروز توانسته بیش از ۲۴ میلیون دستگاه در ژاپن فروش داشته باشد.

با توجه به اخبار کنسول های بازی، Media Create آمار جدید خود را منتشر کرده که با توجه به آمار منتشر شده، شاهد دستاورد جدیدی برای کنسول نینتندو 3DS هستیم. نینتندو 3DS در ماه فوریه سال ۲۰۱۱ (زمستان ۸۹) روانه بازار شد و حال پس از گذشت هفت سال توانسته در ژاپن بیش از ۲۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم، کنسول نینتندو 3DS توانسته به فروش ۲۴ میلیون و ۴ هزار و ۳۲۰ دستگاه دست پیدا کند.

از این رقم ذکر شده، ۴ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۹۵۴ دستگاه متعلق به نینتندو 3DS XL است و همچنین نینتندو 2DS و 2DS XL نیز به ترتیب توانسته‌اند ۵۱۰ هزار و ۸۸۳ و ۶۶۲ هزار و ۱۵۹ دستگاه فروش داشته باشند که میزان فروش این دو دستگاه نیز در جمع کلی نینتندو 3DS محاسبه شده است. با وجود نینتندو سوییچ، خانواده 3DS همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و کنسول‌های آن به لطف قیمت مناسب و مقدار فضای کمتری که اشغال می‌کنند، گزینه بهتری برای اوقات فراغت هستند.

از طرفی کمپانی نینتندو هنوز برنامه‌ای برای توقف تولید این کنسول ندارد و با وجود عرضه بازی‌های مختلف برای نینتندو 3DS، می‌توان امید داشت که Nintendo 3DS همچنان به فروش خود ادامه دهد و نکته جالب این است که اکثر مخاطبان این کنسول دستی، کاربران نوجوان هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده