نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

محتویات فصل دوم Ghost Recon Wildlands مشخص شد

شرکت Ubisoft به تازگی یک اینفوگرافیک از بازی Ghost Recon Wildlands منتشر کرده که آمار و اطلاعات جالبی از این بازی را ارائه می‌دهد.

حدود یک سال از انتشار بازی تیراندازی تاکتیکی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands می‌گذرد. اکنون شرکت یوبیسافت اطلاعات زیادی در مورد تعداد بازیکنان این بازی و آمارهای مربوط به آن منتشر کرده و از برنامه‌های آینده‌اش برای عرضه آپدیت‌های جدید خبر داده است.

یوبی سافت با انتشار اینفوگرافیکی که در زیر مشاهده می‌کنید، اعلام کرده که از زمان عرضه Ghost Recon Wildlands حدود ۱۰ میلیون بازیکن به انجام این بازی پرداخته‌اند و همچنین ۱۳ آپدیت جدید و یک حالت بازیکن علیه بازیکن به نام Ghost War نیز برای بازی ارائه شده‌اند. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که بازیکن‌های Ghost Recon Wildlands تقریبا ۳۰ میلیون بار تلاش کرده‌اند تا یکی از دشمنان سرسخت بازی به نام «بیگانه» (The Predator) را شکست بدهند، اما فقط ۳ درصد از آنها موفق به انجام این کار شده‌اند.

Ghost Recon Wildlands infographic

یوبیسافت اعلام کرده که امسال هم قصد دارد بروزرسانی‌ها و محتویات اضافی را هم برای بخش کمپین و هم حالت Ghost War عرضه کند. طی ماه‌های آینده قرار است چهار آپدیت بزرگ با عنوان «ماموریت‌های ویژه» (Special Operations) برای بازی منتشر شوند که هر کدام از آنها شامل ماموریت‌ها، آیتم‌ها، جوایز و سایر محتواهای جدید برای بازی خواهند بود. اولین بروزرسانی بزرگ بازی در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) منتشر می‌شود و یک ماموریت اصلی را به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت همچنین یک حالت جدید بازیکن علیه بازیکن به اسم «خرابکاری» (Sabotage) را به همراه پنج نقشه اختصاصی و یک کلاس جدید ارائه خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های تازه‌ای که با این آپدیت به بازی اضافه می‌شوند، قابلیت عوض کردن لباس هم‌تیمی‌ها خواهد بود.

علاوه بر عرضه آپدیت‌های جدید، بازیکن‌ها می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار و خرید Year 2 Pass این بازی، به کلاس‌های جدید حالت Ghost War دسترسی پیش‌ از موعد هفت روزه داشته باشند و همچنین بسته‌های شخصی‌سازی مختلفی را برای بخش کمپین و حالت‌های Special Ops و Ghost War دریافت کنند.

بازی Ghost Recon Wildlands در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۹۵) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی دهمین قسمت از سری Ghost Recon و اولین بازی این مجموعه است که ویژگی جهان باز را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با Ghost Recon Wildlands می‌توانید به بررسی زومجی از این بازی که به‌دست میثم خلیل زاده نوشته شده است مراجعه کنید.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده