// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

اطلاعات بیشتری از رویداد Uprising بازی Overwatch منتشر شد

کمپانی بلیزارد اطلاعات بیشتری از رویداد Uprising بازی Overwatch منتشر کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، اطلاعات تکمیلی رویداد پیش روی Uprising را منتشر کرد. رویداد Uprising امسال همان ماموریت King's Row سال گذشته را روایت می‌کند اما حالت‌ها و نام رویداد امسال متفاوت خواهد بود.

رویداد Uprising امسال Overwatch Archives نام دارد و در جریان آن یک حالت داستانی و یک حالت All Heroes در دسترس قرار خواهد گرفت. در اینجا شما می‌بایست اولین ماموریت تریسر در King's Row را تکرار کنید. در حالت داستانی تنها قهرمان‌های تریسر، مرسی، Reinhardt و Torbjorn در دسترس هستند اما حالت All Heroes، همان‌طور که از اسم‌اش پیدا است، همان ماموریت King's Row را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد اما می‌توانید با هر قهرمانی که خواستید، این ماموریت را کامل کنید.

درادامه مشخص شد که پوسته‌های قهرمان‌ها در سال گذشته به‌همراه پوسته‌های جدید در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت و یکی از پوسته‌های جدید مربوط به برادران شیمادا (هانزو یا گنجی) است. جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch، در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که رویداد Uprising سال جاری در کنار محتوای اعلام شده، دارای یک محتوای جدید است که در آینده در موردش صحبت خواهد کرد.

رویداد Uprising در تاریخ ۲۱ فروردین ماه (۱۰ آوریل) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده