نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱

بازی جدید Arc System Works به طور رسمی معرفی شد

کمپانی Arc System Works طبق وعده‌ای که داده بود، بازی Wizard’s Symphony، جدیدترین اثر نقش‌آفرینی‌اش را، معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، چند روز گذشته مطلع شدیم که کمپانی Arc System Works قرار است در تاریخ یک آوریل (۱۲ فروردین)، بازی جدیدش را که سبک نقش آفرینی خواهد داشت معرفی کند. بسیاری از طرفداران با توجه به قضیه «دروغ اول آوریل»، این خبر را چندان جدی نگرفتند و آن را صرفا یک شوخی از سوی کمپانی ژاپنی دانستند؛ امروز اما مطلع شدیم که استودیو آرک سیستم ورکس، سرانجام به قولش عمل و از یک بازی «نقش آفرینی دراماتیک که سبک و سیاق Dungeon دارد» رونمایی کرده است. این بازی سمفونی جادوگر (Wizard’s Symphony) نام دارد و برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ در ژاپن منتشر خواهد شد.

بازی Wizard’s Symphony با الهام از بازی Wizard’s Harmony، اثر قدیمی آرک سیستم ورکس که در سال ۱۹۹۵ برای پلی‌استیشن و Sega Saturn منتشر شد، ساخته می‌شود. بازی Wizard’s Harmony در سبک ماجرایی و «شبیه‌ساز تمرین (Training Simulation)» ساخته شد و داستانش در جهانی فانتزی که جادو و شمشیر در آن حکمرانی می‌کنند، دنبال می‌شد. دنباله‌های این سری در سالهای ۱۹۹۷، ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ به ترتیب با نام‌های Wizard’s Harmony 2 ،Wizard’s Harmony R و Wizard’s Harmony Reprint منتشر شدند.

طراحی کاراکترها در بازی Wizard’s Symphony، توسط «مو» انجام می‌شود؛ مو سابق بر این کاراکترهای بازی Wizard’s Harmony را طراحی کرده بود.

در این قسمت به معرفی برخی از کاراکترها می‌پردازیم:

wizard's symphony

آلتو تراورس (صداگذار: کنگو کاوانیشیو)

مردی جوان که به عنوان «هدایت‌کننده» کار می‌کند؛ هدایت‌کننده به کسی گفته می‌شود که خرابه‌های خطرناک را به گردشگران نشان می‌دهد. یک روز، مدیر کل کمپانی‌ای که آلتو در آن کار می‌کرد ناپدید و او به عنوان جانشینش منصوب شد. آلتو به عنوان رهبر اجرایی، کمپانی هدایت‌کننده M Tours را اداره می‌کند. او هر روز با همکارانش سخت کار می‌کند.

اسپیکا سلست (صداگذار این کاراکتر هنوز مشخص نیست)

اسپیکا دختری است که همراه با آلتو کار می‌کند. او شخصیتی روشن و مثبت‌اندیش دارد و گاهی اوقات کارهایی غیرمنتظره انجام می‌دهد. او از گروه توریست‌ها و هدایت‌کنندگان محافظت می‌کند و در محافظت از یارانش و حملات فریبنده مهارت زیادی دارد.

wizard

مراک ییلدیز (صداگذار این کاراکتر هنوز مشخص نیست)

مردی جوان که همراه با آلتو کار می‌کند. او از شخصیتی آرام و متفکر برخوردار است و درمیان همراهانش نقش یک فرد آرام‌کننده و مطمئن را دارد. او فردی است که در مبارزاتش برای حمله کردن، از جادو استفاده می‌کند.

اطلاعات بیشتری از بازی در دست نیست، اما به گفته سازندگان، آن‌ها در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین)، در یکی از شماره‌های مجله «شینگکی پلی‌استیشن» بازی را معرفی خواهند کرد.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده