نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵

شرکت Arc System Works فردا از یک بازی جدید رونمایی خواهد کرد

شرکت Arc System Works، سازنده بازی‌هایی نظیر Dragon Ball FighterZ، با افتتاح یک وب‌سایت از معرفی یک اثر جدید در سبک نقش آفرینی خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که شرکت Arc System Works اخیرا وب‌سایتی را برای معرفی یک بازی نقش‌آفرینی جدید، که قرار است ۱ آوریل‌ (۱۲ فروردین) معرفی شود، افتتاح کرده است.

فعلا درست بودن این قضیه کمی مبهم به نظر می‌رسد؛ با توجه به اینکه ۱ آوریل از نظر شوخی‌ها و ماجراهای دروغ اول آوریل، بین مردم بدنام است و آرک سیستم ورکس پیش‌تر از این با هواداران چنین شوخی‌هایی کرده بود. به همین دلیل صحت این موضوع برای گیمرها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

سنت دروغ آوریل (April Fool) در ژاپن به طور فزاینده‌ای محبوب شده است و با توجه به روندی که کشور ژاپن در استفاده کردن از سنت‌های غربی این‌چنینی در پیش گرفته، می‌توان انتظار داشت که این استودیوی ژاپنی صرفا می‌خواهد از فرصت به‌وجود آمده استفاده و با هواداران شوخی کند (همانطور که مردم در این روز با یکدیگر چنین شوخی‌هایی می‌کنند).

Arc System Works

در تصویر می‌بینیم که زیر بخش تاریخ (که یک آوریل است)، نوشته شده «پروژه جدید آرک سیستم ورکس» و به نظر می‌رسد با نوشتن کلمه RPG جلوی جاهای خالی، سعی شده تا به مخاطب «نقش‌آفرینی بودن سبک بازی بعدی» این شرکت تفهیم شود.

از سوی دیگر، با توجه به مصاحبه‌هایی که از این استودیو در مطبوعات منتشر شده است، آن‌ها گفته‌اند که این وب‌سایت به آنچه که قرار است در آینده ببینیم «اشاره‌ای کوچک» خواهد داشت؛ در نتیجه این موضوع می‌تواند حقیقت داشته باشد. تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

با توجه به اینکه شرکت Arc System Works با ساختن بازی‌هایی نظیر Dragon Ball FighterZ میان هواداران مشهور است، انتشار یک بازی در سبک نقش‌آفرینی توسط این شرکت برای گیمرها می‌تواند خیلی جذاب باشد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده