نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

بسته الحاقی Bad Blood بازی Dying Light معرفی شد

بسته الحاقی جدیدی با نام Bad Blood برای بازی Dying Light معرفی شد که حالت جدیدی را به بخش چندنفره بازی اضافه می‌کند.

بازی Dying Light سال‌ها پس از انتشار اولیه همچنان مورد توجه بازیکنان زیادی است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی اکشن ماجراجویی و ترسناک در سال جاری میلادی میزبان DLC جدیدی با نام Bad Blood می‌شود که بخش چندنفره بازی را هدف قرار می‌دهد.

در حالت جدید بازی، شش بازیکن در نقاط مختلفی از نقشه‌ فرود می‌آیند و هدف آنها جمع‌آوری نمونه خون و بازگشت به هلی‌کوپتر است

با وجود تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره اضافه شدن یک حالت بتل رویال به وسیله بسته الحاقی Bad Blood به گوش می‌رسید، در این بسته شاهد اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی نخواهیم بود. در حالت جدیدی که بسته گسترش‌دهنده Bad Blood به بازی اضافه می‌کند، ۶ بازیکن در نقاط مختلفی از نقشه‌ فرود می‌آیند و هدف آنها جمع‌آوری نمونه خون و بازگشت به هلی‌کوپتر است، اما مشکل اینجا است که نمونه خون‌ها در میان انبوهی از زامبی‌های گرسنه یا در ناحیه‌ای که دیگر بازیکنان به خوبی با سلاح‌های گوناگون مسلح شده‌اند، قرار گرفته است و تنها یک صندلی خالی در هلی‌کوپتر برای خروج از این منطقه وجود دارد.

ظاهرا زمان کوتاهی برای هر راند در نظر گرفته شده است و این زمان بسته به نحوه بازی بازیکنان چیزی در حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود. هر بازیکن تنها یک جان دارد و به این خاطر، یک اشتباه ساده می‌تواند به قیمت از دست دادن نمونه خون‌های جمع‌آوری‌شده و بازماندن از هلی‌کوپتر تمام شود. این بسته گسترش‌دهنده قطعا برای رقابت با بازی‌های سبک بقا و بتل رویال نظیر بازی PUBG پا به میدان خواهد گذاشت، اما مسیر تازه‌ای را برای انجام این کار در پیش می‌گیرد که نمی‌توان آن را با دیگر رقبا مقایسه کرد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا بسته الحاقی Bad Blood از قسمت‌هایی از بخش تک‌نفره بازی نیز استفاده خواهد کرد یا خیر و در این بسته چه نقشه‌ها و محیط‌هایی را شاهد خواهیم بود. دموهای انتشار یافته تا حد زیادی کامل به نظر می‌رسند، اما با نزدیک شدن به زمان انتشار بسته گسترش‌دهنده Bad Blood جزئیات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. شما می‌توانید تریلر جدید بسته Bad Blood بازی Dying Light را در ادامه مشاهده کنید که تقریبا ۱۰ دقیقه از گیم پلی این بسته گسترش‌دهنده را به نمایش در می‌آورد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Dying Light در تاریخ هفتم بهمن‌ماه ۱۳۹۳ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۵) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در صورت تمایل از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده