نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Ark: Survival Evolved برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو وایلدکارد، سازنده بازی Ark: Survival Evolved، تایید کرده که این بازی برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد.

بازی Ark: Survival Evolved اواسط سال ۲۰۱۵ از طریق سیستم Early Access استیم برای کامپیوتر منتشر شد و خیلی زود توانست به اثری محبوب در بین بازیکنان تبدیل شود. این بازی بعدا از طریق سرویس Game Preview برای ایکس باکس وان هم منتشر شد و سازندگان با توجه به بازخورد‌های دریافتی از بازیکنان این دو پلتفرم، به مرور ویژگی‌های جدیدی به بازی اضافه کرده و مشکلات آن را بهبود بخشیدند تا اینکه در نهایت، بازی به صورت نهایی روی دو پلتفرم مذکور و همچنین پلی استیشن 4 منتشر شد. 

Ark: Survival Evolved در حال حاضر هم جزو بازی‌های محبوب در استیم به شمار می‌رود و بازیکنان زیادی دارد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو وایلدکارد، سازنده Ark: Survival Evolved، تایید کرده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی در دست ساخت است. البته این استودیو اطلاعات بیش‌تری از بازی به اشتراک نگذاشته است و فقط اعلام کرده که نسخه سوییچ شبیه به نسخه‌های PS4 و Xbox One بازی خواهد بود. همچنین مشخص شده که نسخه سوییچ بازی، قرار است پاییز امسال به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای سوییچ در دسترس قرار بگیرد. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Ark: Survival Evolved، اخیرا یک نسخه موبایل رایگان از این اثر تایید شد که دعوت‌نامه‌های تجربه نسخه بتای آن برای کاربران iOS ارسال شده و احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار رسمی این بازی خواهیم بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده