// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ راهیابی Broly و Bardock به بازی Dragon Ball FighterZ مشخص شد

کمپانی Bandai Namco تاریخ از راه رسیدن دو کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ یعنی Broly و Bardock را مشخص کرد. 

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که Broly و Bardock، دو کاراکتر جدید بازی Dragon Ball FighterZ، در تاریخ ۲۸ مارس (چهارشنبه ۸ فروردین) به جمع مبارزان آن اضافه می‌شوند. در کنار شخصیت‌های جدید، بسته Commentator Voice Pack نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ناشر Dragon Ball FighterZ اطالاعاتی را هم از آپدیت رایگان این بازی که برای انتشار در بهار ۹۷ برنامه‌ریزی شده است، به اشتراک گذاشته است.

آپدیت رایگان مسابقات Z-Unions را به بازی اضافه می‌کند. در حال حاضر کاربران می‌توانند به Z-Union ملحق و با رای دادن به کاراکتر دلخواه خود از جوایز ارزنده‌ای برخوردار شوند. به هر حال آپدیت جدید قرار است حس رقابت را بین این گروه‌ها ایجاد کند. گفتنی است که هنوز سازندگان از جوایز این حالت رونمایی نکرده‌اند، اما احتمال می‌رود که شاهد مانگای دراگون بال یا موارد مشابه باشیم.

دو کاراکتر جدید یعنی برولی و بارداک جزو Season Pass بازی Dragon Ball FighterZ هستند که رفته رفته هشت کاراکتر را در دسترس دارندگان این محتوا قرار می‌دهد. گفتنی است که مبارزان یاد شده به طور جداگانه نیز قابل خریداری هستند، اما هنوز ناشر آن از قیمت‌ آنها رونمایی نکرده‌ است.

در ادامه می‌توانید تریلر کاراکتر Bardock در بازی Dragon Ball FighterZ را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

Dragon Ball FighterZ یک بازی مبارزه‌ای دو و نیم بعدی است که در استودیو آرک سیستم ورکس، سازنده سری بازی‌های BlazBlue و Guilty Gear، توسعه یافته است و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی توانست امتیازاتی عالی را از سوی منتقدان دریافت کند. برای مشاهده نمرات این بازی می‌توانید به بررسی این بازی از سوی وب‌سایت‌های معتبر دنیا نگاهی بیندازید و در آن سو برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی این بازی در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده