// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵

Brigitte به جمع قهرمان‌ های بازی Overwatch اضافه شد

Brigitte، قهرمان جدید بازی Overwatch با انتشار یک آپدیت در دسترس کاربران این بازی قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قهرمان Brigitte، در کلاس پشتیبان بازی Overwatch، با انتشار یک به‌روزرسانی به لیست کاراکترهای این بازی روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اضافه شد. جدا از اضافه شدن Brigitte شاهد یک سری تغییرات و ویژگی‌های جدید برای بازی Overwatch هم هستیم.

قبل از اینکه Brigitte به بازی اضافه شود، جف کپلن، کارگردان بازی Overwatch اعلام کرده بود که وی، قهرمانی است که وجود آن در دنیای بازی شدیدا احساس می‌شود:

قهرمان Brigitte دارای یک Rocket Flail است که روی یک قوس مشخص در جلوی وی حرکت کرده و می‌تواند دشمنان مختلفی را هدف قرار دهد. همچنین Brigitte می‌تواند سلامتی هم‌تیمی‌های کنار خود را احیا (یا به دشمنان آسیب برساند) و دشمان را به عقب پرتاب کند. همچنین Brigitte دارای یک محافظ است که می‌تواند از هم‌تیمی‌های خود در برابر دشمنان محافظت کند که این Shield در پشت Brigitte تعبیه شده است. قابلیت آلتیمیت وی هم Rally نام دارد که سرعت حرکت Brigitte را شدیدا بالا برده و می‌تواند Armor هم تیمی‌های خود را بالاتر ببرد.

بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، Brigitte را می‌توان ترکیبی از دو قهرمان Reinhardt و Torbjorn (پدرش) دانست که در ابتدا وارد سرورهای آزمایشی بازی Overwatch شده بود و حال کاربران بازی نیز می‌توانند با این قهرمان تازه‌وارد به‌رقابت بپردازند. از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی منتشر شده می‌توان به ضعیف شدن شخصیت سومبرا اشاره کرد. از این‌پس اگر در استفاده از حالت هک سومبرا اختلالی به‌وجود آید، باید دو ثانیه صبر کرده تا بتوانید مجددا از آن استفاده کنید.

درآخر مشخص شده که یک سری از باگ‌های بازی هم برطرف شده‌اند. اگر از کاربران بازی Overwatch هستید، هم‌اکنون می‌توانید این آپدیت را روی پلتفرم خود دانلود کنید و از بازی کردن لذت ببرید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده