// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵

پرفروش ترین بازی های مستقل نینتندو سوییچ مشخص شدند

با مشخص شدن لیست ۱۰ بازی مستقل پرفروش نینتندو سوییچ، شاهد بازی Celeste در صدر هستیم.

کنسول نینتندو سوییچ در همان بدو ورود، توانست به یک کنسول موفق تبدیل شده و از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، سود خوبی را برای نینتندو تولید کند. البته نینتندو سوییچ ثابت کرده که یک پلتفرم مناسب برای تولید کنندگان Third Party مخصوصا سازندگان بازی‌های مستقل است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در جریان رویداد Nindies Showcase، کمپانی نینتندو لیست ۱۰ بازی مستقل پرفروش نینتندو سوییچ را منتشر کرد که در میان لیست منتشر شده، می‌توان نام آثار بزرگی را مشاهده کرد. با اینکه نینتندو آمار دقیق فروش بازی‌های این لیست را منتشر نکرده ولی از میان آن‌ها می‌توان به بازی Stardew Valley، بازی Enter the Gungeon، بازی Overcooked Special Edition و بازی Shovel Knight: Treasure Trove اشاره کرد. البته تمامی این بازی‌ها پس از بازی Celeste قرار دارند زیرا این بازی در صدر فروش قرار گرفته است.

نکته‌ی جالب این است که اکثر توسعه دهنده‌های بازی‌های مستقل به این مورد اشاره کرده‌اند که بازی‌ آن‌ها روی نینتندو سوییچ از نظر فروش عملکرد بهتری نسبت به ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 داشته است. برای نمونه مت تورسون، سازنده بازی Celeste اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ این بازی فروش بیشتری نسبت به سایر نسخه‌ها داشته است. همچنین بازی Super Meat Boy هم پس از عرضه روی نینتندو سوییچ، در مدت زمان کوتاهای توانست فروش خود را به فروش‌اش روی ایکس باکس 360 نزدیک کند.

در سال ۲۰۱۸ باید منتظر بازی‌های مستقل بیشتری روی نینتندو سوییچ باشیم. همچنین در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی مستقل پرفروش نینتندو سوییچ را در زومجی مشاهده کنید.

رتبهاسم بازی
۱Celeste
۲Enter the Gungeon
۳Fast RMX
۴Golf Story
۵Kamiko
۶NBA Playgrounds
۷Overcooked Special Edition
۸Shovel Knight: Treasure Trove
۹Stardew Valley
۱۰SteamWorld Dig 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده