نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection اعلام شد

کمپانی کپکام تاریخ انتشار و پاداش پیش‌ خرید بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی کپکام اطلاعات جدیدی از بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection نظیر تاریخ انتشار و پاداش پیش‌خرید بازی را به اشتراک گذشته است.

طبق اعلام کپکام، نسخه ۳۰ سالگی بازی Street Fighter در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. کمپانی Capcom علاوه بر اعلام تاریخ انتشار اظهار داشت که پیش‌خریدکنندگان بازی در PS4، استیم و Xbox One به صورت رایگان بازی Ultra Street Fighter IV را دریافت خواهند کرد.

بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection در آذرماه سال گذشته در جریان مسابقات «کپکام کاپ» معرفی شد. این کالکشن ارزشمند شامل ۱۲ نسخه از بازی‌های مجموعه Street Fighter است که از بازی Street Fighter محصول سال ۱۹۸۷ تا بازی Street Fighter III: Third Strike را در خود جای داده است. همچنین از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این کالکشن می‌توان به وجود بخش آنلاین برای چهار بازی خاص این مجموعه یعنی بازی Street Fighter II، بازی Super Street Fighter II Turbo، بازی Street Fighter Alpha 3  و بازی Street Fighter III: 3d Strike اشاره کرد. این حالت آنلاین امکان رقابت در دو بخش Ranked و Casual را برای بازیکنان فراهم می‌کند و بازیکنان قادر به ثبت رتبه خود در لیدربورد هم خواهند بود.

بازی Street Fighter 30th Anniversary Collection در تاریخ هشتم خردادماه (۲۹ می) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده