نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

نسخه Starter بازی For Honor با قیمت ۱۵ دلار معرفی شد

کمپانی یوبی سافت نسخه Starter بازی For Honor را برای کامپیوتر معرفی کرده که قیمتی معادل ۱۵ دلار دارد. 

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، قطعا به یاد دارید که یوبی سافت پیش از این یک نسخه Starter برای بازی Rainbow Six Siege معرفی کرده بود که امکان دسترسی به تعداد محدودی از اپراتور‌های بازی را فراهم می‌کرد و می‌توانستید با خرید این نسخه و بازی کردن، پول لازم برای آزادسازی سایر اپراتور‌ها را هم به دست بیاورید. حال این شرکت در اقدامی مشابه، نسخه Starter بازی For Honor را هم معرفی کرده است که با قیمت ۱۵ دلار فقط برای کاربران پی‌سی در دسترس است. 

با خرید این نسخه، به سه قهرمان Warden، Raider و Kensei Vanguard دسترسی خواهید داشت. همچنین پس از اینکه در ابتدای بازی گروه خودتان را انتخاب کردید، سه قهرمان دیگر هم برای‌تان فعال خواهند شد. پس از آن می‌توانید با بازی کردن این نسخه و به دست آوردن استیل، با پرداخت ۸ هزار استیل برای هر قهرمان آن را فعال کنید. حتی این امکان فراهم شده که با پرداخت ۵۰ هزار استیل، تمامی قهرمان‌های بازی را آزاد کرده و استفاده کنید. 

نسخه Starter بازی در حال حاضر فقط برای کامپیوتر منتشر شده است و یوبیسافت، فعلا اطلاعاتی در مورد انتشار آن روی سایر پلتفرم‌ها ارائه نکرده است. این نسخه هم از طریق استیم و هم یوپلی قابل خرید است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده