نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳

تاریخ انتشار بازی The Crew 2 اعلام شد

کمپانی یوبیسافت تاریخ انتشار بازی The Crew 2 را که چندی پیش تاخیر خورده بود، اعلام کرد. 

بازی The Crew 2 دنباله‌ای بر نسخه اول این بازی ماشین سواری است که ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۵ اسفند منتشر شود. با این حال یوبی سافت چندی پیش اعلام کرد که این بازی و Far Cry 5 با تاخیر منتشر خواهند شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت تاریخ انتشار دقیق بازی The Crew 2 را مشخص کرده است. 

بر این اساس، بازی The Crew 2 در تاریخ ۸ تیر ۹۷ (۲۹ ژوئن) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. در این بازی گیمر‌ها قادر خواهند بود تا در کشور آمریکا در انواع و اقسام مسابقات رانندگی به صورت آنلاین و آفلاین شرکت کنند و لذت رانندگی با انواع ماشین‌ها، موتور‌ها و حتی هواپیما یا قایق را بچشند. مسابقات بازی هم تنوع بالایی خواهند داشت و از رقابت‌های خیابانی گرفته تا مسابقاتی مثل آفرود را در بازی شاهد خواهیم بود. 

Ubisoft همچنین یک نسخه فیزیکی ویژه از این بازی را هم با نام Motor Edition معرفی کرده که خریداران آن، سه روز زودتر قادر به تجربه بازی خواهند بود. این نسخه علاوه بر خود بازی، شامل سیزن پس آن هم می‌شود. به‌علاوه یک پک دیجیتالی داخل بازی که شامل پوسته‌ها و لباس‌های خاص است، یک پلاک ماشین فیزیکی، استیل بوک، نقشه بازی و چهار استیکر هم که همگی در داخل یک جعبه نفیس قرار دارند، از دیگر محتویات این نسخه هستند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده