// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه فیزیکی بازی Thimbleweed Park معرفی شد

کمپانی Limited Run Games دو مدل نسخه‌ فیزیکی بازی Thimbleweed Park را برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌کند.

اگر از طرفداران بازی Thimbleweed Park هستید و همیشه دوست داشتید که نسخه فیزیکی آن را نیز در کالکشن خود داشته باشید، اخبار بازی امروز می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو تریبل توی‌باکس (Terrible Toybox)  اعلام کرد که با همکاری کمپانی معروف لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) قصد دارند دو نسخه فیزیکی متفاوت از این اثر  دو‌بعدی و ماجراجویی را برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ توسعه دهند.

نسخه استاندارد بازی همانطور که از نام آن مشخص است تنها شامل کارتریج بازی می‌شود و با قیمت ۳۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود. در آن سو نسخه Big Box شامل محتوای جالبی می‌شود که می‌تواند طرفداران را خوشحال کند. یک روزنامه، پوستر منو، برگه‌ای از نوشته‌های بازی، برچسب‌های بازی و یک کاست ضبط صوت قدیمی در نسخه پلی‌استیشن 4 و یک دفتر تلفن در نسخه نینتندو سوییچ، از جمله محتوای نسخه بیگ باکس بازی Thimblweed Park به شما می‌رود. گفتنی است که این نسخه ۶۴.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

به‌زودی امکان پیش‌خرید کردن نسخه‌های یاد شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و محصولات جدید در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین ۹۷) عرضه می‌شود. در ادمه مطلب می‌توانید عکس و طراحی هنری نسخه فیزیکی بازی Thimblweed Park را مشاهده کنید.

Thimbleweed Park

Thimbleweed Park

بازی Thimblweed Park در ابتدا در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۰ فروردین ۹۶) منتشر شد و برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی، نینتندو سوییچ، آیفون و اندروید در دسترس قرار گرفت. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Thimblweed Park با داشتن ایراداتی در دوره‌زمانه‌ای که بازی‌های ادونچر کم‌یاب است می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای طرفداران این سبک باشد. سازندگان این اثر یعنی ران گیلبرت و گری وینیک ثابت کردند که در ساخت بازی‌های ماجراجویی اشاره و کلیک مهارت خاصی دارند. بازی با داشتن خط داستانی جذاب و معما‌های چالش‌برانگیز و در عین حال استاندارش شما را ساعت‌ها به فکر فرو می‌برد. اگر قصد دارید تجربه دیگری از این سبک داشته باشید، می‌توانید به شهر تیمبلوید پارک سفر کنید و از رمزو‌راز‌های آن با خبر شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده