نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR برای کاربران کامپیوتر منتشر خواهد شد

شعبه مریلند بتسدا از انتشار بازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR برای کاربران پی‌سی از طریق SteamVR خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه مریلند بتسدا اعلام کرد که نهایتا بازی تحسین‌شده The Elder Scrolls V: Skyrim VR برای کاربران پی‌سی منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام بتسدا، بازی واقعیت مجازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR از تاریخ چهاردهم فروردین‌ماه (۳ آوریل) از طریق SteamVR در دسترس خواهد بود. این بازی را می‌توان سومین بازی واقعیت مجازی بتسدا برای PC به حساب آورد، چرا که پیش از این شاهد انتشار بازی DOOM VFR و بازی Fallout 4 VR برای این پلتفرم بودیم.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR که تجربه دنیای اسکایریم را برای هدست‌های واقعیت مجازی به ارمغان می‌آورد، در ابتدا در تاریخ بیست و ششم آبان‌ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) برای هدست پلی‌استیشن VR منتشر شد. این نسخه علاوه بر بازی پایه شامل کلیه‌ی محتوای انتشار یافته پس از عرضه یعنی بسته الحاقی Dawnguard، بسته الحاقی Hearthfire و بسته الحاقی Dragonborn می‌شود.

در حال حاضر صفحه رسمی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim VR در شبکه استیم ایجاد شده است، اما اطلاعات زیادی را در اختیار نمی‌گذارد. در حالی که سیستم مورد نیاز بازی مشخص نیست، اما می‌دانیم که بازی ۵۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و در هدست‌های آکیولس ریفت، HTC Vive و هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز قابل بازی است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده