نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳

نسخه جدید Splinter Cell در آمازون لیست شد

با اینکه یوبی‌سافت فعلا اطلاعاتی از نسخه جدید سری محبوب Splinter Cell منتشر نکرده، اخیرا سایت آمازون یک نسخه جدید از این بازی را لیست کرده است.

Splinter Cell یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی است و بسیاری از طرفداران، هر ساله مخصوصا در نمایشگاه E3 منتظر رونمایی آن از جانب یوبیسافت هستند. با این حال شرکت فرانسوی چند سالی است که بیخیال این سری شده و برنامه‌ای برای معرفی آن ندارد و آخرین نسخه این مجموعه، Black List محصول سال ۲۰۱۳ است.

با این حال امروز خبر خوبی برای طرفداران این سری منتشر شده است؛ چرا که فروشگاه معتبر آمازون، اخیرا یک نسخه از این سری را با نام Splinter Cell 2018 لیست کرده است. البته این بازی هیچ اطلاعات، تصویر یا تاریخ انتشاری ندارد و فقط اسم آن در این فروشگاه ثبت شده است. بدون شک دنبال‌کنندگان اخبار بازی می‌دانند که پیش از این هم این فروشگاه به اشتباه بازی‌هایی را لیست کرده است و شاید، Splinter Cell 2018 هم یکی از همین بازی‌ها باشد؛ با این حال ممکن است در نهایت هم این لیست شدن درست بوده و شاهد معرفی و تایید بازی از جانب یوبی‌سافت هم باشیم.

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی‌سافت، در جریان رویداد E3 سال گذشته اعلام کرد که این شرکت مجموعه Splinter Cell را فراموش نکرده است و باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت امسال شاهد معرفی نسخه جدیدی از این سری محبوب خواهیم بود یا خیر.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده