نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی روانشناختی Torn برای هدست های واقعیت مجازی معرفی شد

کمپانی اسپایر مدیا یک بازی علمی تخیلی روانشناختی با نام Torn معرفی کرد که در آینده نزدیک برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.

اگر از طرفداران سرسخت نمایش‌های علمی تخیلی روان‌شناختی نظیر «منطقه نیمه روشن» (The Twilight Zone) و «آینه سیاه» (Black Mirror) هستید، بنابراین این بازی کاملا مناسب شما خواهد بود. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسپایر مدیا (Aspyr Media) بازی Torn را برای هدست‌های واقعیت مجازی معرفی کرده است که به طور قطع در ساخت آن از دو مجموعه تلویزیونی یادشده الهام گرفته شده است.

در بازی Torn بازیکنان وظیفه اکتشاف در یک عمارت بزرگ را بر عهده خواهند داشت که برای بیش از ۶۴ سال به حال خود رها شده است. ماجرا به سال ۱۹۵۳ بازمی‌گردد؛ زمانی که یک فیزیکدان به نام دکتر لارنس تالبوت در آستانه نوعی پیشرفت غیرمنتظره علمی بود.

Torn

یک تریلر جدید نیز از بازی منتشر شده است که گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی مرموز Torn را به نمایش در می‌آورد و اگر می‌خواهید بدانید که این بازی چگونه است، به تماشای این تریلر بنشینید. در زمان نگارش این خبر، تاریخ انتشار بازی Torn مشخص نشده بود؛ با این حال، این بازی در آینده نزدیک برای هدست‌های پلی استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده