// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

انتشار آپدیت بازی Kingdom Come: Deliverance با محوریت رفع باگ

استودیو وارهورس آپدیت جدید بازی Kingdom Come: Deliverance را با محوریت رفع باگ‌ها و سایر مشکلات بازی منتشر کرد.

بازی Kingdom Come: Deliverance توانست شروع قابل قبولی داشته باشد، اما از مشکلاتی نظیر باگ‌های متعدد رنج می‌برد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو وارهورس (Warhorse Studios، سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance) آپدیت جدید این بازی را منتشر کرده که در جریان آن، باگ‌ها و بخشی از مشکلات که در عملکرد بازی اختلال ایجاد کرده بودند، رفع شده‌اند.

البته در این میان این نکته را ذکر کنم که به‌روزرسانی ذکر شده، فعلا برای کاربران کامپیوتر منتشر شده و استودیوی سازنده در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که در روزهای آینده این بروزرسانی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. در میان مشکلات رفع‌شده بازی Kingdom Come: Deliverance می‌توان به بازسازی سیستم ذخیره سازی بازی اشاره کرد که قوی‌تر از قبل ظاهر شده است. در گذشته اگر بازی شما کرش می‌کرد، فایل‌های ذخیره شما آسیب می‌دید و امکان داشت پیشرفت‌تان از بین برود.

همچنین ویژگی Save and Exit نیز به بازی اضافه شده تا اگر کاربران فراموش کردند بازی خود را ذخیره کنند، در هنگام خروج این کار انجام شود. در بخش رفع باگ‌ها، بازی Kingdom Come: Deliverance دارای باگ‌های جالب و خنده‌داری بود؛ برای مثال زمانی که روی صندلی بخش کیمیاگری بازی می‌نشستید، به هوا پرتاب می‌شدید یا اینکه اسب شما به‌هنگام پرش از حصارها، در داخل‌شان گرفتار می‌شد.

یکی دیگر از مشکلات بازی Kingdom Come: Deliverance برمی‌گشت به متعادل نبودن جعبه‌های ارزشمند که بیش از حد انتظار می‌توانستید آن‌ها را به‌دست بیاورید که پس از این آپدیت شانس شما برای دریافت این جعبه‌ها کمتر شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده