نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی The Swords of Ditto اعلام شد

بالاخره تاریخ عرضه بازی اکشن نقش آفرینی The Swords of Ditto با انتشار یک تریلر جدید از گیم پلی این بازی مستقل اعلام شد.

چند ماه پیش استودیوی مستقل وان‌بیت‌بیاند (onebitbeyond) به همراه دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) یک بازی جمع و جور و جذاب به اسم The Swords of Ditto را برای پی سی و کنسول پلی استیشن 4 معرفی کردند که سبک نقش‌آفرینی آن شبیه بازی‌های مجموعه زلدا بود. تاکنون می‌دانستیم که این بازی اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد، اما حالا زمان دقیق عرضه بازی اعلام شده است. وان‌بیت‌بیاند با انتشار مطلبی در وبسایت PlayStation Blog ضمن نشان دادن یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی، اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۷ (۲۴ آوریل ۲۰۱۸) منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی The Swords of Ditto در سرزمینی جادویی به نام «دیتو» اتفاق می‌افتد که توسط موجودی اهریمنی به اسم «مورمو» مورد حمله قرار گرفته است. بازیکنان می‌بایست کنترل شخصیت‌های مختلف بازی را برای مقابله با مورمو به دست بگیرند، اما پس از هر بار مردن در بازی، به ناچار باید با شخصیت دیگری کار را دنبال کنند. هدف اصلی در بازی به‌دست آوردن «شمشیر افسانه‌ای دیتو» و سپس پیدا کردن مورمو و نابودی آن در مدت سه روز است. نکته جالبی که در مورد گیم‌پلی The Swords of Ditto باید به آن اشاره کرد، ساخته شدن مراحل بازی به صورت تصادفی است. پس از هر بار مردن با یک قهرمان جدید بازی را دنبال می‌کنید، اما باید به این مسئله واقف باشید که کارها و تصمیمات شما در هر دور بازی کردن، روی ادامه کار تاثیرگذار خواهد بود؛ برای مثال وقتی در بازی می‌میرید ارتقاهایی که برای شمشیرتان آزاد کرده‌اید از بین نمی‌روند. همچنین اگر مدام به دشمنان‌تان ببازید، در دفعات بعدی که بازی را آغاز می‌کنید دنیای دیتو تاریک‌تر و ملالت‌بارتر می‌شود، ولی اگر خوب بازی کنید و پیشروی زیادی در مراحل بازی داشته باشید با دنیایی روشن و سرزنده‌تر مواجه خواهید شد. در کنار همه اینها باید اشاره کنیم که The Swords of Ditto از بازی دونفره به صورت Co-op نیز پشتیبانی می‌کند.

حداقل از روی تریلرها و تصاویر منتشر شده از The Swords of Ditto می‌توان پیش‌بینی کرد که با بازی دوست‌داشتنی و جذابی مواجه می‌شویم، اما برای تجربه این بازی روی کامپیوتر یا پلی‌استیشن 4 باید تا اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده منتظر بمانیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده